וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלנו: איזה שינויים צפויים להיות באייפון 13?

השקת האייפון 13 עדיין רחוקה מאיתנו וצפויה להתקיים במהלך החצי השני של שנת 2021. עם זאת, השמועות מתחילות לדלוף, ועל פניו נראה כי מדובר בהשקה זניחה ואפילו מאכזבת

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

שלושה חודשים עברו מאז השקת האייפון 12, ובעוד שההשקה של הדור הבא צפויה להתרחש בעוד 8 עד 9 חודשים מהיום, השמועות מתחילות לזרום. יש לציין כי מדובר בשמועות ראשוניות בלבד, וכי עד ההשקה עוד נדווח לא מעט על ההדלפות ושינויים שיהיו. ההדלפה החדשה טוענת כי השנה נראה שני דגמי אייפון פרו עם מסכים מסוג OLED וקצב רענון של 120 הרץ (קצב רענון מסך גבוה יותר, מה שמעניק תחושה של ממשק חלק), המיוצרים על ידי סמסונג.

השקת אייפון 12, 13 באוקטובר 2020. רויטרס
שינוי עיצובי קטן, ומערך צילום יחסית זהה/רויטרס

על פי הבלוג היפני "macOtakara" האייפון 13 יהיה עם גוף זהה לשל האייפון 12, אך ככל הנראה דק יותר ב-0.26 מ"מ ולראשונה מזה שנים: אפל תקטין את המגרעת שבחלקו העליון של המסך. בעוד שיצרניות רבות עברו להטמיע את חיישן המצלמה בתוך המסך וכך העלימו את המגרעת לחלוטין, נראה שגם השנה האייפון צפוי להגיע עם מגרעת. הבשורה הפעם, שהמגרעת תהיה קטנה יותר. לטענת האתר, אפל גם צפויה להסיר את עדשת הספיר מגב המצלמה, ובמקום תוסיף שכבה המאחדת בין כל חיישני הצילום, כדי להעניק מראה אחיד.

עוד האנליסט מינג צ'י קו, דיווח כי אפל לא צפויה לבצע שינוי משמעותי במערך הצילום עד שנת 2023 לפחות. לדבריו, אכן יהיו שינויים במערך הצילום, אך מינורים בהחלט, וייתכן ויהיו יותר תוכנתיים מאשר חומרתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully