וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG משיקה את מסכי הטלוויזיה לשנת 2021

צחי הופמן, The Gadget Reviews

12.1.2021 / 11:58

LG הציגה בתערוכת CES שיפורים בטכנולוגיית ה-OLED בטלוויזיות החדשות שלה. דגמי 2021 יגיעו עם תאורה משופרת, חדות גבוהה ותמונה מפורטת. כל הפרטים על סדרת הטלוויזיות לשנת 2021 של חברת LG

המסכים החדשים של LG/יח״צ

חברת LG הציגה במסגרת תערוכת הטכנולוגיה CES, המתקיימת השנה במתכונת וירטואלית, את סדרת הטלוויזיות החדשה שלה לשנת 2021. סדרת טלוויזיות G1 החדשה של החברה, תגיע עם טכנולוגיית OLED evo, אשר לדברי LG מהווה את השלב הבא באבולוציה של טכנולוגיית OLED, כאשר היא מספקת תאורה משופרת, חדות גבוהה, תמונה נקייה, מפורטת וטבעית.

ה-G1 וגם סדרות נוספות וחדשות של החברה: Z1 ו-C1 יגיעו עם המעבד אלפא 9 מהדור הרביעי, הכולל טכנולוגיית AI Picture Pro המזהה את העצמים המוצגים על גבי המסך דוגמת פנים או גוף אנושי ומבחינה בין הפרטים העיקריים ופרטי הרקע, תוך עיבוד עצמאי של כל חלק בתמונה, על מנת להציג תחושה תלת-ממדית יותר. היכולת לזהות את התוכן מאפשרת למעבד החדש לבצע אופטימיזציה של איכות התמונה, כמות האור והתאורה ההיקפית סביב הנושא המרכזי בכל סצנה.

המעבד משלב גם גרסה חדשה של AI Sound Pro, הכולל צליל היקפי וירטואלי -LG's AI המופק באמצעות הרמקולים המשולבים במסך, לצד מערכת כיוונון עוצמת הצליל - Auto Volume Leveling המאפשרת עקביות של עוצמת הצליל גם במעבר בין ערוצים שונים או אפליקציות סטרימינג. כך, נפתרת באופן אוטומטי בעיה מרגיזה, הדורשת לכוונן את עוצמת הצליל בכל מעבר ערוץ.

LG OLED. יח״צ,
סדרת הטלוויזיות החדשות של LG/יח״צ

יכולות גיימינג משודרגות

הטלוויזיות החדשות גם כוללות את מערכת ההפעלה המעודכנת webOS 6.0 ואת השלט הרחוק המשודרג.

LG OLED EVO 65. יח״צ,
טלוויזית ה-LG OLED evo/יח״צ

הטלוויזיות החדשות גם כוללות שיפורים בתחום הגיימינג, דוגמת Game Optimizer המציג זמן תגובה של מילי-שניה בודדת, השהיה נמוכה בכניסה, וארבע כניסות התומכות במפרטי HDMI מעודכנים. משתמשים יכולים לגשת ולשנות את כל ההגדרות הנוגעות למשחקים - מנקודת שליטה אחת. Game Optimizer משולב בכל דגמי 2021 והוא קובע אוטומטית את הגדרות התצוגה הטובות ביותר על פי סוג המשחק. טלוויזיות ה- OLED של LG תואמות לתקן G-SYNC ותומכות ב- FreeSync, לרבות קצב עדכון מסך משתנה (VRR) - הניתנים כולם לניהול על ידי Game Optimizer.

LG הגדילה השנה את מספר הדגמים התומכים בתקן HDMI 2.1, עם ערוץ אודיו חוזר משופר eARC ומצב השהיה נמוכה אוטומטי ALLM הנתמכים לרוחב כל קו המוצרים. טלוויזיותQNED90 Mini LED, NANO90 ו- NANO85 NanoCell יתמכו גם בקצב עדכון מסך משתנה, לטובת הגיימרים.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully