וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-2,999 שקלים: סמסונג השיקה את סדרת ה-Galaxy S21

עודכן לאחרונה: 14.1.2021 / 20:45

אחרי שכל הפרטים כבר דלפו, נראה כי סמסונג לא הצליחה לשמור אפילו לא הפתעה אחת. חדשנות אמיתית לא תמצאו בסדרה, אך כן עדכונים מהותיים כמו תמיכה של דגם האולטרה ב-S-Pen המוכר מסדרת ה-Note

סמסונג השיקה היום (חמישי) את סדרת מכשירי הדגל ה-Galaxy S21, Galaxy S21 פלוס ו-Galaxy S21 אולטרה. בניגוד לשנים קודמות, ההשקה השנה הוקדמה בחודש, כשמדי שנה הענקית הקוריאנית נהגה להשיק את סדרת המכשירים במהלך חודשי פברואר-מרץ.

לצד המכשירים, החברה גם הכריזה על ה-SmartTag, התקן שיסייע לאתר אביזרים אחרים כמו מחזיקים מפתחות, ארנקים, ולצידו גם את ה-Galaxy Buds Live. לדברי סאני, יבואנית סמסונג, הדגמים החדשים יהיו זמינים בישראל מהשבוע הבא, במחיר מומלץ לצרכן של החל מ-2,999 שקלים. הבשורה האמיתית: לראשונה, דגם ה-S21 Ultra יגיע עם ה-S-Pen, סימן היכר מסדרת ה-Note. ומה לגבי ה-5G? המכשירים תומכים, אבל סמסונג טרם הפעילה אותם, גם בסדרת הדגל.

כצפוי, השינויים בסדרת ה-S21 אינם פורצי דרך, ומדובר בשדרוג מהסדרה הקודמת. "אנו חיים בעולם של מכשירים ניידים, ובתקופה בה אנשים רבים עובדים מרחוק ומבלים יותר זמן בבית, רצינו לספק חוויית סמארטפון שנותנת מענה לדרישות המולטימדיה הקשוחות של שגרת יומנו הדינמית", אמר TM Roh, נשיא וראש חטיבת עסקי התקשורת הניידת, סמסונג אלקטרוניקס. "ביחוד בעת הנוכחית, אנחנו מכירים בחשיבות של אפשרות הבחירה, ולכן סדרת Galaxy S21 מעניקה לכם את החופש לבחור את המכשיר הטוב ביותר לסגנון החיים ולצרכים האישיים שלכם", אמר.

Galaxy S21 ו-Galaxy S21 פלוס. יח״צ,
תכירו, סדרת ה-Galaxy S21 החדשה/יח״צ

החידושים בסדרה: מערך צילום משופר ועט בדגם ה-S21 Ultra

סמסונג כצפוי משפרת באופן תוכנתי וחומרתי את מערך הצילום. מהצד התוכנתי, הסמארטפונים כוללים את תכונת 8K Snap המאפשרת לכם ללכוד תמונות חדות וברורות מווידאו ברזולוציית 8K, עוד היא משלבת את תכונת Super Steady, שמשפרת אוטומטית הקלטות בקצב של 30-60 פריימים לשנייה ברזולוציית FHD.

תכונת New Director's View מאפשרת לכם לראות, להפעיל ולבחור את התמונה הטובה ביותר, כדי שתוכלו לספר את הסיפור הטוב ביותר. וניתן יהיה גם ללכוד וידיאו בו-זמנית עם מצלמות קדמיות ואחוריות ולקבל תגובות בזמן אמת עם Vlogger View. תיהנו מתצוגה מקדימה או שינוי הזווית, מזום או מסך רחב מבלי לאבד אף רגע עם Live Thumbnails.

"משתמשי ה-Galaxy S21 Ultra מצפים שחוויית השימוש במכשיר דגל תשפר את יכולות הביטוי היצירתי שלהם ושהיעילות בשימוש תיקח אותם לשלב הבא. לכן, לראשונה במכשיר מסדרת S, סמסונג מביאה את חוויית עט ה-S Pen אל ה-Galaxy S21 Ultra עם טכנולוגיית Wacom", מסרו בסמסונג. עוד מסרו כי ניתן להשתמש בעט S-Pen של Galaxy Note או Galaxy Tab או לרכוש עט S Pen בנפרד עם נרתיק תואם. בנוסף, סמסונג השיקה עט S Pen Pro חדש, בעיצוב ארוך ועבה יותר לאחיזה ושליטה טובה יותר ובעל פונקציות בלוטות'.

galaxy s21 ultra. יח״צ,
לראשונה, ה-Ultra תומך בעט המוכר מסדרת ה-Note/יח״צ

תכירו: מכשירי ה-Galaxy S21 וה-S21+

סדרת ה-S21 תגיע עם מסך 6.2 אינץ', כשה-S21 אולטרה מגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ'. שני הדגמים מגיעים עם מסך שטוח, כלומר לא קמור, בדומה לדגמים הקודמים. עוד הם עם פאנל Dynamic AMOLED 2X, קצב רענון מסך של 120 הרץ ותמיכה בתקן HDR10 פלוס. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים Exynos 2100, ו-8GB זיכרון RAM. הסמארטפונים תומכים בקישורית דור 5, אך היא עדיין אינה פעילה בישראל.

שני הדגמים חולקים מערך צילום זהה הכולל שלושה חיישנים צילם: חיישן של 12 מגה-פיקסל עם זווית רחבה של 120 מעלות, עם מפתח צמצם F/2.2 ופיקסלים בגודל 1.4 מיקרון, חיישן ראשי של 12 מגה-פיקסל בטכנולוגיית "Dual Pixel", מפתח צמצם F/1.8 ופיקסלים בגודל 1.8 מיקרון, וחיישן 64 מגה-פיקסל הנועד לזום אופטי של פי 3, מפתח צמצם F/2.0 ופיקסלים בגודל 0.8 מיקרון.

עוד שני הדגמים יגיעו עם סוללה של 4,000 מיליאמפר-שעה ו-4,800 מיליאמפר-שעה (בהתאמה), כשמערכת ההפעלה הינה אנדרואיד 11, והם תומכים בתקן IP68, המעניק הגנה מפני אבק ומים.

לדברי סמסונג ישראל, תאריך ההשקה צפוי להיות ב-4 בפברואר, כשה-S21 יגיע בצבעים סגול לילך, אפור, ורוד ולבן, בדגמי 128 גיגה-בייט אחסון ו-8GB זיכרון RAM במחיר מומלץ לצרכן של 2,999 שקלים. ה-Galaxy S21 פלוס יושק בישראל בצבעים שחור, סגלגל, כסוף, עם 256 גיגה-בייט לאחסון ו-8GB זיכרון RAM במחיר מומלץ לצרכן של 3,799 שקלים.

Galaxy S21. יח״צ,
מימין לשמאל: סדרת ה-S21, ה-S21 פלוס וה-S21 אולטרה/יח״צ

דגם האולטרה: יגיע עם ה-S-Pen

מכשיר הדגל, ה-S21 אולטרה מגיע עם מסך בגודל 6.8 אינץ' ברזולוציית QHD+ עם מסך מעוקל, פאנל מסוג Dynamic AMOLED 2X, תמיכה בתקן HDR10+, וקצב רענון מסך של 120 הרץ. הבשורה ב-S21 הינה העט S-Pen, סימן ההיכר של סדרת ה-Note שכעת מגיע גם למכשיר הדגל של סמסונג. בדומה לדגמי ה-S21 וה-S21+, גם האולטרה חולק יחידת עיבוד זהה של מעבד Exynos 2100, עם 12GB זיכרון RAM.

Galaxy S21 Ultra. יח״צ,
לראשונה, ה-S21 אולטרה תומך ב-S-Pen/יח״צ

מערך הצילום של דגם האולטרה כולל ארבעה חיישנים אחוריים: חיישן ראשי של 12 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה של 120 מעלות ומפתח צמצם F/2.2 ופיקסלים בגודל 1.4 מיקרון, חיישן של 198 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם F/1.8 ופיקסלים בגודל 0.8 מיקרון, חיישן טלפוטו בטכנולוגיית DualPixel עם 120 מגה-פיקסל, זום אופטי של פי שלושה ומפתח צמצם F/2.4 וחיישן זהה של 10 מגה-פיקסל לזום אופטי של פי עשרה, עם מפתח צמצם F/4.9.

עוד הוא תומך ב-Wi-Fi בתקן 6E, וקישורית Dual Bluetooth המווסתת את צריכת ההספק באופן חסכוני להארכת חיי הסוללה, כשהנפח שלה עומד על 5,000 מיליאמפר-שעה וגרסת מערכת ההפעלה הינה אנדרואיד 11. ה-Ultra יגיע לישראל גם הוא החל מה-4 בפברואר, והוא יהיה זמין בשני צבעים: כסף ושחור. המחיר המומלץ לצרכן עבור דגם ה-128 גיגה-בייט אחסון ו-12GB זיכרון RAM הינו 4,699 שקלים, בעוד שדגם ה-256 גיגה-בייט אחסון יעלה 5,199 שקלים.

יגיע לישראל כבר החל מהשבוע הבא

רשת דינמיקה היא הראשונה שמכריזה על מחירי סדרת Galaxy S21 ומאפשרת ללקוחותיה להיות הראשונים בעולם להזמין את מכשיר הדגל החדש.ף זאת במסגרת המכירה המוקדמת באתר האונליין ובסניפי הרשת עוד היום (חמישי) לאחר ההשקה העולמית. אלי אדדי מנכ"ל דינמיקה יבואנית סמסונג מוסר כי "סמסונג הכריזה היום על הדור החדש בסדרת מכשירי הדגל האהובה. אנו בדינמיקה נערכים לביקושים גבוהים, זאת בהמשך להשקות האחרונות של מכשירי הדגל גלקסי S ו-NOTE בהן מכרנו את מספר המכשירים הגדול בישראל. תקופת הקורונה הביאה עמה זינוק ברכישת מכשירים ניידים ואנו נמשיך במסורת שלנו להציע את המחירים האטרקטיביים ביותר בשוק עם שירות חדשני וייחודי - אחריות יצרן עד הבית". עוד דינמיקה פרסמה את המחירים שעומדים על 2,799 שקלים לדגם ה-S21. ה-S21 פלוס יעלה 3,599 שקלים ודגם האולטרה החל מ-4,499 שקלים.

סאני, יבואנית סמסונג בישראל הודיעה כי המכשירים יגיעו כבר בשבוע הבא. "סמסונג גאה להשיק הערב את הדור החדש של מכשירי הדגל בסדרת SAMSUNG GALAXY. המותג האהוב ביותר על הישראלים, עם נתח שוק של למעלה מ50%. סאני תקשורת, היבואנית הרשמית של סמסונג, גאה להוביל את השוק הישראלי גם בהשקה הנוכחית, המביאה לידי ביטוי את החדשנות של SMASUNG , לצד עיצוב מנצח. החברה תציע ללקוחות ברישום מוקדם חבילת השקה אטרקטיבית במיוחד", אמרה קטיה בורטין, מנהלת שיווק "סאני תקשורת" יבואנית סמסונג ובעלת רשת חנויות סמסונג.

עוד הודיעה כי הלקוחות בהרשמה המוקדמת לדגמי S21+ ו S21 Ultra יקבלו חבילת השקה אטרקטיבית במיוחד בשווי 1,050 שקלים הכוללת: אוזניות חדשניות ויוקרתיות Galaxy Buds Pro , צ'יפ חכם לאיתור, המסתנכן עם המכשיר (SMART TAG) ומטען קיר מהיר של 25W.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully