וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה הסכם נדידה בדור 5: לקוחות פרטנר יכולים מהיום לגלוש ב-5G בבחריין

חברת פרטנר החלה להציע החל מהיום חבילות גלישה ושיחות בבחריין, שכוללות גם שימוש ברשת הדור ה-5 של חברת Zain Bahrain. מדובר בהסכם נדידה (Roaming) ישיר ראשון לחברת סלולר ישראלית עם חברה מבחריין לגלישה על דור 5

בווידאו: שר החוץ הבחרייני בישראל, נועד עם אשכנזי והנשיא ריבלין/צילום: שגרירות ארה"ב בישראל ולע"מ

חברת פרטנר החלה להציע החל מהיום חבילות גלישה ושיחות בבחריין, שכוללות גם שימוש ברשת הדור ה-5 של חברת Zein Bahrain. מדובר בהסכם נדידה (Roaming) ישיר ראשון לחברת סלולר ישראלית עם חברה מבחריין לגלישה על דור 5, וכן בהסכם ראשון לנדידה של לקוחות סלולר ישראלים על גבי רשת דור 5 של חברת תקשורת כלשהי בחו"ל.

הגלישה על גבי דור 5 בבחריין תתאפשר לכל מנוי סלולר של פרטנר שירכוש חבילת גלישה מהחברה, ושיש לו מכשיר תומך, כדוגמת מכשירי האייפון 12 והגלקסי S21 שהושקו לאחרונה בישראל. ההסכם בין פרטנר וחברת התקשורת Zain Bahrain הוא הסכם הדדי, כלומר, במסגרתו גם לקוחות Zain שיבקרו בישראל יוכלו לגלוש על גבי רשת הדור ה-5 של פרטנר.

undefined. ShutterStock
לקוחות פרטנר יוכלו ליהנות מדור חמש גם בבחריין/ShutterStock

פרטנר הייתה חברת הסלולר הישראלית הראשונה שהודיעה על חתימת הסכם עם חברת תקשורת באיחוד האמירויות, וגם הסכם זה יתרחב בימים הקרובים לרשתות הדור ה-5 בשתי המדינות. בשבועות האחורנים תיירים ואנשי עסקים מתחילים לגלות עניין גובר בבחריין, היעד החדש לאחר איחוד האמירויות. חברת ישראייר הודיעה מוקדם יותר החודש שתתחיל להפעיל שתי טיסות שבועיות ישירות לבחריין החל מסוף ינואר, ובימים האחרונים הודיעו הבנקים לאומי והפועלים על חתימת מזכר הבנות עם בנק בבחריין. חברות נוספות צפויות להודיע על שיתופי פעולה נוספים, שיקלו על הגברת שיתוף הפעולה הכלכלי והתיירותי בין ישראל ובחריין.

  • עוד באותו נושא:
  • בחריין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully