וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאי הרדאר המתקדם בעולם הגיע לישראל

גלאי רדאר ולייז משולב GPS המתקדם ביותר נחת בישראל: מדובר בגלאי של חברת יונידן היפנית, שמתריע מפני מצלמות מהירות של שוטרים, לרבות מצלמות מהירות נייחות, ולצד זה גם התראות התכנות של משטרות, באמצעות המאגר המקומי שמתעדכן לעיתים תכופות

גלאי יונידן R8IL/יח״צ

חברת גי אי בע"מ החלה ביבוא סדיר של גלאי הרדאר המתקדם של חברת יונידן, גלאי רדאר ולייז משולב GPS. מדובר ברדאר המיוצר על ידי ענקית התקשורת היפנית יונידן, והפך לפופולרי בעולם. הרדאר נועד להתריע מפני מצלמות מהירות של שוטרים, לרבות מצלמות מהירות נייחות, ולצד זה גם התראות התכנות של משטרות, באמצעות המאגר המקומי שמתעדכן לעיתים תכופות.

בשנים האחרונות הפגינו גלאי החברה מסדרת R ו-R7 ביצועי גילוי רדאר גבוהים ביותר, עם אחוזי התראת שווא נמוכים, ודיוק גבוה במיוחד. מדובר בגלאי מעולה שחברת גי אי החליטה לשדרג את ביצועיו אף יותר על ידי הוספת עינית גילוי לייזר אלחוטית, פונקציה שאיננה ברדארים הנמכרים בעולם. העינית מותקנת ליד לוחית הרישוי של הרכב, הנקודה שאליה מכוון השוטר את הלייזר. הגלאי הינו בעל רגישות גבוהה לגילוי מכמונות רדאר, וזאת לבלי להתפשר על נסיעה שקטה ללא התרעות שווא כמעט.

גלאי uniden r8il. יח״צ,
הגלאי החדש והמתקדם ביותר שנחת בישראל/יח״צ

דגם ה- R8IL פותח באופן במיוחד לשוק הישראלי, והוא הגלאי היחיד כיום בישראל שכולל את כל סט המאפיינים: גלאי רדאר 360 מעלות, כלומר זיהוי של מצלמות ולייזרים של מהירות מקדימה ומאחורה. עוד הוא כולל בסיס נתונים מתעדכן להתרעות מבוססות GPS של מצלמות ונקודות מארבי לייזר ועינית גילוי לייזר המותקנת בגריל הרכב.

המחיר המומלץ לצרכן הינו 4900 ש"ח. ניתן להשיג את הגלאי אצל מתקיני אביזרי הרכב ברחבי הארץ. או באתר החברה uniden.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • לייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully