וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שנה קשה עם אובדן למשפחות": נטפליקס שוברת שיאים ו"מביעה אמפתיה"

נטפליקס מפרסמת את הדוחות לשנת 2020, ומכה את התחזיות עם 8.6 מיליון מצטרפים חדשים ברבעון האחרון. "אנו אסירי תודה על כך שבתקופותה מאתגרות הייחודיות הללו, הצלחנו לספק לחברינו ברחבי העולם מקור של בריחה", וזאת כמובן למי שנשאר בחיים או יכול היה לממן את השירותש

מנכ״ל נטפליקס, ריד הייסטינגס/מייקי לוי

מזל טוב! נטפליקס חוגגת מעל 200 מיליון משתמשים. מדובר באבן דרך משמעותית שעושה ענקית הסטרימינג, ובעוד שהיא שוברת את שיאי המינויים, גם מנגד ניצבת לה תחרות מצד דיסני פלוס ואפל. כך לעומת נטפליקס, לדיסני כיום כ-86.8 מיליון משתמשים, כשהיא פועלת בשווקים נבחרים בלבד.

"שנת 2020 הייתה שנה קשה להפליא, עם אובדן יוצא דופן עבור כל כך הרבה משפחות, מגבלות חדשות שאיש מאיתנו מעולם לא נאלץ לחיות איתן בעבר ואי ודאות גדולה", אמרו בנטפליקס. "אנו אסירי תודה על כך שבתקופותה מאתגרות הייחודיות הללו, הצלחנו לספק לחברינו ברחבי העולם מקור של בריחה, קשר ושמחה תוך המשך בניית העסק שלנו".

נטפליקס הודיעה כי מספר המנויים בין אוקטובר לדצמבר גדל ב-8.51 מיליון מנויים, וכיום היא מונה 203.66 מיליון מנויים בכל העולם. מדובר בתחזית שהצליחה להפתיע גם את נטפליקס, שהעריכה כי מספר המנויים יגדל ב-6 מיליון בלבד, בעוד שאנליסטים בעולם טענו כי נטפליקס תצמח ב-6.1 מיליון מנויים.

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
שוברת שיאים ״הודות״ לקורונה/ShutterStock

הגידול מגיע אחרי האטה שהייתה בקצב ההצטרפות לנטפליקס ברבעון השלישי של שנת 2020. נטפליקס רשמה עלייה משמעותית במספר המנויים בשלושת החודשים הראשונים של 2020, ואחר כך חוותה ירידה ניכרת. רק בארה"ב ובקנדה, הצטרפו לנטפליקס 860,000 לקוחות, כשהיא בסך הכל מונה במדינות הללו 73.9 מיליון מנויים. באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, מספר המנויים גדל ב-4.46 מיליון, ועומד כיום על 66.7 מיליון מנויים. באמריקה הלטינית, מספר המנויים גדל ב-1.2 מיליון ועומד על 37.54 מיליון, ובאזור אסיה, הצטרפו לנטפליקס 2 מיליון מנויים, ועומד על 25.5 מיליון בסך הכל.

את ההסבר לגידול ברבעון האחרון, ניתן לייחס לגל הקורונה השלישי שהכה בעולם, והוביל להידוק הריחוק החברתי והסגרים שנמשכים. בעוד שנראה כי העולם התאושש מעט אחרי הסגר השני, מדינות בעולם דיווחו על קצב הדבקה גבוה במיוחד, מה שהוביל להידוק הסגרים ומאותם סגרים נטפליקס "נהנתה" במיוחד.

עוד בוואלה!

איפה תמצאו את ה-Galaxy S21 במחיר הזול ביותר?

לכתבה המלאה

על רקע הנתונים החיוביים, נטפליקס גם מייקרת את המחירים בבריטניה, מחיר החבילה הסטנדרטית יעלה מ-8.99 ליש"ט ל-9.99 ליש"ט. חבילת הפרימיום תתייקר ב-2 ליש"ט, כשהיא תעלה מ-11.99 ליש"ט ל-13.99 ליש"ט. עם זאת, החבילה הבסיסית לא תתייקר ומחירה יעמוד על 5.99 ליש"ט.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully