וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכו שתשמעו את המחיר: כל הפרטים על משקפי המציאות מדומה של אפל

אבי דוד, The Verifier

22.1.2021 / 11:59

חברת אפל (Apple) עובדת בימים אלו על קטגוריה חדשה אליה היא מתכוונת להיכנס כבר בשנה הבאה: משקפי מציאות מדומה. המשקפיים החדשים יהיו דומות לאלו של פייסבוק ה-Oculus Quest 2, ויעבדו על סוללות אשר נטענות עם מאוורר פנימי. וכמה הן צפויות לעלות? לא מעט

פורנו במשקפי מציאות מדומה/עריכה: רן צ ימט

חברת אפל (Apple) עובדת בימים אלו על קטגוריה חדשה אליה היא מתכוונת להיכנס כבר בשנה הבאה (2022), משקפי מציאות מדומה (VR) כך עולה מתוך פרסום מאתר בלומברג על ידי מארק גרומן בעל רקורד ארוך שנים בכל הנוגע להדלפה של מוצרי ושירותי אפל.

המשקפיים החדשים יהיו דומים לאלו של פייסבוק ה-Oculus Quest 2, ויעבדו על סוללות אשר נטענות עם מאוורר פנימי. על פי הדיווח, המשקפיים של אפל יהיו עשויות מבד רך וכרגע החברה עובדת על המשקל והנוחות. באפל אף בודקים מספר אפשרויות של מצלמות חיצוניות המותקנות על גבי המשקפיים שיאפשרו לבצע פעולות VR כמו מקלדת וירטואלית ועוד.

Oculus quest 2. יח״צ,
משקפי מציאות מדומה Oculus Quest 2 של פייסבוק/יח״צ

על פי גרומן, אפל מתכוונת להשיק את המשקפי ה-VR כבר בשנה הבאה (2022) אבל במתכונת קצת שונה. כיום באפל עובדים על הפרויקט בין 1,000 ל-1,500 אנשים. למשקפיים עדיין אין שם או מחיר, אבל שם הקוד הוא N301 והם צפויים להיות יקרים. יקרות כל כך שאפל מתכוונת להציע יחידה אחת למכירה ביום בחנות פיזית, ועד 200 אלף יחידות בשנה הראשונה. בדומה לשאר מוצרי אפל, גם כאן החברה תציע עדכוני תוכנה והתממשקות מלאה מול האייפון. גרומן מדגיש כי לא נצטרך את האייפון על מנת להשתמש במשקפיים, אבל לנו ההרגשה כי אפל תחייב התממשקות בין האייפון למשקפיים על מנת לקבל עדכוני תוכנה וניהול של המשקפיים בדיוק כפי שעשתה עם השעון החכם בתחילת דרכו.

עוד בוואלה!

לא ג'ו ביידן ולא דונלד טראמפ: מי שגנב את ההצגה הוא ברני סנדרס

לכתבה המלאה

לא רק AR, באפל עובדים על משקפי מציאות רבודה (AR) אשר יהיו דומים לאלה שהציגה גוגל לפני מספר שנים. אלו שני פרוייקטים שונים שיעבדו באופן שונה, כאשר המשקפיים של אפל ה-AR יראו בדיוק כמו משקפיים שמש או ראיה רגילות שיכילו מצלמה מיקרופון ורמקול.

הכתבה פורסמה לראשונה ב-The Verifier

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully