וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את ה-Jabra 85T: האם מצאנו את האוזניות הכי טובות שיש?

צחי הופמן, The Gadget Reviews

24.1.2021 / 11:14

הדור הקודם של ה-Jabra Elite היה הצלחה מסחררת, והדור החדש מתיימר להיות עוד יותר טוב. הן מציעות צליל נקי, חלק וגם עשיר יותר מהדור הקודם, עיצוב מרשים ונוחות במיוחד: האם מצאנו את האוזניות הטובות ביותר שיש כיום? בדקנו את ה-Elite 85T

האוזניות Jabra 85t Elite/יח״צ

אחת מאוזניות נטולות החוטים (True Wireless)הפופולאריות בישראל שייכת לחברת ג'ברה. לאחרונה השיקה החברה את הדור החדש - Elite 85t, אשר כוללות עיצוב חצי פתוח (Semi Open) והתמקדות בניהול שיחות טלפון. המטרה של ג'ברה היא להתחרות בדגמי האיירפודס של אפל ולהעביר אליה את המשתמשים הרבים.

ג'ברה Elite 85t: עיצוב חצי פתוח להפחתת הלחץ

במבט ראשון, ה-Elite 85t נראות כמעט זהות לדגמים קודמים, אבל הן מעט גדולות יותר, כאשר ג'ברה תכננה אותן בעיצוב חצי פתוח (Semi Open) המוריד מעט מהלחץ המצטבר באוזניים בזכות פתחי האוורור. העיצוב והמבנה הרחב של הסיליקונים, אומנם מוריד בצורה מורגשת את הלחץ המצטבר באוזניים וגם מפחית את אפקט "שסתום האוזניים", אבל הוא גם נותן תחושה שהן משוחררות. ג'ברה כללה כאן מיגון מפני גשם, זיעה ואבק בתקן IPX4. מכיוון שלא מדובר באוזניות ספורט, רמת המיגון והיציבות שלהן מספקת לטעמי. כמו כן, לא מדובר באוזניות שטוחות ויש להן בליטה משמעותית מהאוזניים.

כדאי גם לציין שאומנם נרתיק האחסון זהה במראה שלו לדור הקודם, אבל הוא מעט גדול יותר. עדיין אפשר לאחסן אותו בקלות בכיס המכנסיים.

Jabra Elite 85t. יח״צ,
"נראות כמעט זהות לדגמים קודמים, אבל הן מעט גדולות יותר"/יח״צ

אין בעיה לשלוט כאן בכל הפונקציות החשובות באמצעות הכפתור הפיזי המשולב בכל אחד מהאוזניות. לחיצה בודדת על האוזניה הימנית תעצור/תנגן מוזיקה או תאפשר מענה לשיחה, כאשר לחיצה ארוכה תגביר את הווליום. האוזנייה השמאלית תנמיך את הווליום באמצעות לחיצה ארוכה, כאשר לחיצות נוספות יאפשרו מעבר שירים. המעבר בין מצב ה-ANC ל-HearThrough מתבצע גם מהאוזנייה השמאלית. כמו כן, יש אפשרות להפעיל את העוזרת הקולית של הסמארטפון בלחיצה כפולה מהאוזנייה הימנית.

אגב, מה שמעט שיגע אותי עם ה-Elite 85t הן החיישנים המזהים הוצאה שלהן מהאוזניים. בכל פעם שהנחתי אותן על השולחן, המוזיקה חזרה לפעול או חזרה ועצרה בצורה רנדומלית.

עוד בוואלה!

"סרט אימה": הרשת מגיבה לפוסט של שר האוצר ישראל כץ

לכתבה המלאה

ה-Elite 85t מגיעות עם בלוטות' 5.0 המספק להן חיבור מהיר מאוד ויציב לסמארטפון. האוזניות גם תומכות בחיבור לשני מכשירים במקביל, אשר עבד לי היטב.

מבחינת הצליל שהן מספקות, ה-Elite 85t מגיעות עם דרייברים של 12 מ"מ (לעומת 6 מ"מ ב-Elite 75t). האוזניות תומכות בקודקים מסוג AAC ו-SBC. ג'ברה מציינת שהבאסים כאן מודגשים והם אכן מורגשים מאוד. הצליל עצמו נעים יותר מהגרסה הקודמת, אפשר להרגיש שהוא נקי, חלק וגם עשיר יותר. מדובר בסאונד מוצלח עם פירוט טוב, שיותר ממספק עבור קטגוריית האוזניות בה הדגם הזה נמצא. האפליקציה המוצלחת של ג'ברה, מאפשרת להתאים את האקולייזר וגם לבחור פרופילים מוגדרים מראש.

Jabra 85t Elite. יח״צ,
״הצליל עצמו נעים יותר מהגרסה הקודמת, אפשר להרגיש שהוא נקי, חלק וגם עשיר יותר״/יח״צ

מצב ה-HearThrough פותח את המיקרופונים ומאפשר לצלילים מהסביבה להיכנס פנימה. המצב הזה עובד גם אם המוזיקה פועלת וגם כאשר רוצים לעצור אותה ולדבר עם מישהו. גם כאן, האפליקציה תאפשר לכם לקבוע כמה צלילים יכנסו פנימה וכמה ישארו בחוץ.

טכנולוגיית סינון הרעשים האקטיבית (ANC) עובדת כאן בצורה מרשימה והיא מצליחה לבדוד היטב רעשים, אבל לא רק רעשים כמו של מזגן/מאוורר, אלא גם לעמעם את קולות הטלוויזיה. האפליקציה מאפשרת לקבוע את רמות ה-ANC.

ואיך איכות השמע בשיחות? ג'ברה שמה דגש על נושא שיחות הטלפון ולכן היא שילבה באוזניות 6 מיקרופונים, לעומת 4 בדגם הקודם. המיקרופונים באים להגן על רעשי הרוח ולשפר את טכנולוגיית השמיעה העצמאית - Sidetone. לא קיבלתי תלונות בניהול שיחות טלפון עם ה-Elite 85t, גם שדיברתי איתן ברחוב.

הסוללות מציעות זמן האזנה של 5.5 שעות עם ANC, סך הכל 25 שעות עם הנרתיק. מלבד טעינה עם מחבר USB-C, יש כאן טעינה אלחוטית, מדובר בתכונה שאסור לוותר עליה היום.

בשורה התחתונה, ג'ברה הצליחה לייצר אוזניות שגם מספקות סאונד מוצלח, גם מאפשרות להתחבר בקלות ובצורה טובה לשני מכשירים במקביל וגם מציעות ניהול שיחות ללא הפרעות. חוץ מזה, גם טכנולוגיית סינון הרעשים האקטיבית מצליח לאטום בצורה משמעותית רעשים חיצוניים.

מחיר: 790 שקל (שנתיים אחריות, יבואן רשמי ביקונקט)

הכתבה התפרסמה לראשונה ב-The Gadget Reviews

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully