וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מזהירה לקוחות עם קוצב לב מפני שימוש במטען MagSafe

זה התחיל במחקר רפואי, ועבר לרענון עמוד ההנחיות של אפל שהזהיר: יש לכם קוצב לב או דפברילטור? הרחיקו את המטען MagSafe מהגוף שלכם. הסיבה: שימוש נרחב במגנטים שעשוי לשבש את פעילות קוצב הלב

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

משתמשים במטען האלחוטי החדש של אפל? ייתכן ואתם בסכנה. מחקר רפואי שנעשה על ידי אגודת "קצב הלב", טען כי ה-MagSafe, המטען האלחוטי החדש של אפל, יכול להפריע למכשירים רפואיים מכו דפיברילטורים וקוצבי לב. כעת מספר שבועות לאחר פרסום המחקר, אפל עדכנה את עמוד התמיכה עם מידע הקשור לנושא. בשנה שעברה, אפל הודיעה על טכנולוגיית ה-MagSafe לאייפון, כשכל אחד מהאייפונים החדשים מגיע עם מגנטים סביב סלילי הטעינה האלחוטיים, מה שמאפשר "להדביק" את המטען לגב המכשיר. כעת, נראה כי הטכנולוגיה החדשה עשויה לסכן אוכולוסיות רבות.

אתר 9to5Mac המתמחה במוצרי אפל, דיווח כי אפל מעולם לא הכחישה טענות כי קו האייפון 12 עשוי להפריע למכשירים רפואיים כמו קוצבי לב, אך במסמך התמיכה החברה מציינת: "למרות שכל דגמי האייפון 12 מכילים יותר מגנטים מאשר דגמי האייפון הקודמים, הם לא צפויים להוות סיכון גדול יותר להפרעות מגנטיות למכשירים רפואיים בהשוואה לדגמי האייפון הקודמים. מאז המחקר, אפל עדכנה את המסמך וכללה מידע כיצד להימנע מהפרעות על קוצבי לב ודפיברילטורים.

חיבור ה-MagSafe. יח״צ,
זה התחיל במהפכה, וכעת מסתמן כדבר שמסכן חיים (צילום: יח״צ)/יח״צ

"מכשירים רפואיים כגון דפברילטורים וקוצבי לב מושתלים עשויים להכיל חיישנים המגיבים למגנטים ולמכשירי רדיו כאשר הם נמצאים במגע קרוב. כדי להימנע מכל אינטראקציה אפשרית עם מכשירים אלה, הרחיקו את האייפון ואת המטען MagSafe מכם, והיו במרחק של לפחות 15 סנטימטר כשהם מופרדים או 30 סנטימטר בזמן טעינה", כתבו באפל. במסמך התייחסו למטענים האלחוטיים החדשים, וציינו כי "המטען MagSafe וה-MagSafe Duo Charger מכילים מכשירי רדיו, מגנטים ושדות אלקטרומגנטיים, שעשויים להפריע למכשירים רפואיים". עוד ציינו כי על כל מי שמשתמש במכשירים רפואיים ובאייפון 12 או באביזר MagSafe, להתייעץ עם הרופא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully