וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס משדרגת את איכות השמע בצפייה במכשירי אנדרואיד

נטפליקס בבשורה למשתמשי האנדרואיד: מורידה את צמצום הבאפרינג (זמן האגירה), מה שיאפשר צפייה בצורה רציפה, ולצד זה משפרת את איכות השמע. הבשורה: איכות השמע תהיה טובה יותר עבור מכשירי אנדרואיד עם רמקולים חלשים

נטפליקס/צילום מסך

צופים בנטפליקס דרך האנדרואיד? לענקית הסטרימינג בשורות עבורכם. נטפליקס הודיעה כי תעדכן את האפליקציה לאנדרואיד, ותשפר את איכות השמע, לצד צמצום הבאפרינג (זמן אגירה), מה שישפר את הוידאו הרציף. שיפור השמע נעשה הודות לשימוש בקידוד מסוג xHE-AAC, שישפר את איכות השמע בסביבה רועשת. "השינוי ישפר את האיכות בסביבה רועשת, ויותאם לחיבורים סלולרים, כשבאיכות השמע המרבית האיכות תהיה זהה לשל סטודיו", כתבו בבלוג של נטפליקס. הקידוד החדש זמין בגרסאות אנדרואיד 9 ומעלה, כך שכדי ליהנות מהשיפור, עליכם לוודא שהסמארטפון שלכם פועל לפחות על גרסה 9.

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
צופים בנטפליקס דרך הסמארטפון? יש לנו בשורות (צילום: ShutterStock)/ShutterStock

הקידוד החדש-ישן משתמש במטא נתונים כדי לפתור כמה מבעיות השמע הנפוצות ביותר בעת צפייה במכשירים ניידים. נטפליקס מסבירה שלעיתים קרובות מדובר בבעיה של רעשי רקע חזקים, בשילוב עם רמקולים חלשים בסמאטפון, מה שמקשה על האזנה לתוכן בעוצמה חזקה. נטפליקס טוענת כי הקידוד החדש מציע בקרה בטווח דינמי טובה יותר, והיא מפחיתה את ההבדל בין החלקים הקולניים והשקטים בתוכנית.

עוד בנטפליקס הבהירו כי הקידוד החדש עובד בצורה טובה יותר עם מהירויות אינטרנט לא עקביות. נטפליקס אמרה כי בדיקת משתמשים הוכיחה את היתרונות של הקידוד, ושינוי עוצמת הקול בין הקטעים בתוכנית, יורדת בצורה ניכרת. בעתיד, מקווה נטפליקס להוסיף את הקידוד למכשירים נוספים, כשביניהם ניתן למצוא את האייפון שתומך בקידוד כבר משנת 2019, עם יציאת גרסת iOS 13. העדכון למכשירי האנדרואיד זמין כבר עכשיו.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully