וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לדקירות? שעון האפל ווטש סדרה 7 עתיד להציע מדידת הסוכר בדם

אבי דוד, The Verifier

26.1.2021 / 11:18

אחרי שהשיקה את בדיקת רמת החמצן בדם, כעת מגיעות שמועות כי אפל עשויה להוסיף יכולת של מדידת הסוכר בדם. לא ברור עדיין איך זה יתאפשר, והאם השעון יוכל לעשות זאת מבלי דקירה פיזית, או שמה יהיה מחובר להתקן חיצוני. עם זאת, מדובר בבשורה של ממש

רק בשנה שעברה השיקה אפל (Apple) את השעון החכם האפל ווטש סדרה 6 עם אפשרות של מדידת ריווי החמצן בדם, דבר שיכול לעזור ללא מעט אנשים. השעון החכם של אפל בכל שנה מביא עימו חידושים בכל הקשור לנושא של ספורט, תזונה ובריאות. ונראה שגם השנה אפל מתכוונת להשיק את סדרה 7 שתכלול מספר חידושים.

לפני כשנה, דיווחנו כאן בבלעדיות ב-The Verifier, כי חברת אפל עובדת על שעון האפל ווטש סדרה 7 וכי היא מתכוונת להוסיף תמיכה בזיהוי ביומטרי של טביעת אצבע. באפל עדיין בוחנים את הטכנולוגיה שתתווסף בעתיד הקרוב. כיום, על מנת לפתוח את השעון אם מצב נעילה דלוק, על המשתמש להקליד את הקוד האישי, דבר אשר לפעמים לא נוח לפעולות מסוימות. ולכן באפל, בוחנים אפשרות ביומטרית, כפי שהיא מתכוונת לעשות בסדרת האייפון 13 (או על פי מספר דיווחים, אייפון 12S).

apple watch blood sugar. צילום מסך, צילום מסך
האם בקרוב נראה בדיקת רמת הסוכר בדם בתוך ה-Apple Watch?/צילום מסך, צילום מסך

לא רק זיהוי ביומטרי, דיווח חדש שפורסם, טוען כי אפל עובדת על הוספת מדידת הסוכר בדם. דבר שיעזור ללא מעט אנשים סוכרתיים להפסיק למדוד את הסוכר בדם על ידי דקירה, שעם השנים נהפכה לפחות פולשנית וכואבת. אם הדיווח אכן נכון, אפל צפויה להוסיף את האפשרות של מדידת הסוכר כבר בחודש ספטמבר הקרוב עם האפל ווטש סדרה 7.

לא רק אפל, גם סמסונג וחברות נוספות מעוניינות להביא את הפיתרון הכל כך חשוב לאותם אנשים אשר צריכים לדקור את עצמם מספר פעמים ביום על מנת לדעת את הסוכר בדם. עד כה, ענקיות הטכנלוגיה הצליחו להביא שורה ארוכה של בשורות רפואיות ובדיקות מתוך השעון כמו דופק, אק"ג, לחץ דם ורמת החמצן בדם. עוד השערה היא כי בעתיד השעונים יוכלו גם לבדוק את חום הגוף.

הכתבה פורסמה לראשונה ב-The Verifier

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully