וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופים בנטפליקס דרך האנדרואיד? הפיצ'ר שחיכיתם לו הגיע

ענקית הסטרימינג נטפליקס מעדכנת את האפליקציה באנדרואיד: החברה הודיעה על פיצ'ר חדש, טיימר שיהיה זמין בעת צפייה בסרט או סדרה. בעזרתו, המשתמשים יוכלו לבחור מתי הצפייה תסתיים, מתוך ארבעה פרקי זמן

נטפליקס/צילום מסך

נרדמים מול נטפליקס? הפיצ'ר הבא בשבילכם. ענקית הסטרימינג הודיעה כי תחל בניסוי במכשירי האנדרואיד, שיאפשר למנויי החברה להגביל את משך הצפייה בפלטפורמה. הפיצ'ר יאפשר לבחור בין ארבעה זמנים קבועים: 15 דקות, 30 דקות, 45 דקות או עד סוף הפרק. בתום הזמן הנבחר, נטפליקס תפסיק להציג את הסדרה או הסרט. בתיאוריה, הפיצ'ר נועד כדי לשמור על חיי הסוללה של מכשיר האנדרואיד, וגם להבטיח כי הסדרה לא תמשיך לפרקים נוספים, במקרים בהם הצופה נרדם.

טיימר נטפליקס. יח״צ,
הפיצ׳ר החדש של נטפליקס/יח״צ

כאמור, מדובר בפיצ'ר שנמצא בניסוי ולא זמין בכל מכשירי האנדרואיד. עם זאת, נטפליקס כבר מסרה כי היא עשויה להביא את הפיצ'ר למכשירים נוספים כמו לטלוויזיות וגם לממשק האינטרנטי, במידה והמשתמשים יגלו שביעות רצון מהפיצ'ר החדש. כדי להשתמש בטיימר, בחרו סרט או סדרה דרך סמארטפון האנדרואיד ובפינה הימנית העליונה, תמצאו "טיימר". לחצו עליו, ובחרו בין 15,30, 45 דקות או עד שהסדרה או הסרט יסתיימו.

כרגע הטיימר זמין רק בממשקים "מבוגרים", כלומר לא בממשקים של ילדים, אף על פי שמדובר בתכונה מושלמת לצעירים. בחברה מסרו כי בהמשך גם הפרופילים שמיועדים לילדים יקבלו את הטיימר, אך כמובן בהתאם לאיך שהוא יתקבל בגרסת הניסוי הנוכחית.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully