וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך הם לא מפחדים למות?": הרשת מזועזעת מההלוויה ההמונית

הרב סולובייצ'יק, "זקן ראשי הישיבות", הלך לעולמו בגיל 99 אחרי שחלה בקורונה והחלים. הלווייתו הגיעה להר המנוחות והמשתתפים מתכנסים בצפיפות וללא מסיכות. ברשת כצפוי - זועמים

בווידאו: אלפים משתתפים בהלווייתו של ראש ישיבה בי-ם/צילום: שלומי גבאי ורפי רודניק, עריכה: עמית שמחה

אלפי בני אדם משתתפים היום (ראשון) בהלווייתו של ראש ישיבת בריסק, הרב משולם דוד סולובייצ'יק, בירושלים - בניגוד להנחיות הקורונה. ההלוויה יצאה מהישיבה שעמד בראשה ברחוב גרוסברג שבשכונת גוש 80 בירושלים, לכיוון הר המנוחות. מסע ההלוויה מתנהל בצפיפות גדולה, ורבים מהמשתתפים לא עוטים מסיכות.

בעקבות היעדר האכיפה במקום, בכיר במשטרה אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "יש אחריות אישית לכל אדם ואדם על ההתקהלות ההמונית. מה הייתה הציפייה? שנשתמש בכוח ויהיו אבידות בנפש?". לדבריו, "הייתה הידברות מקדימה ואנחנו נמצאים במקום גם כרגע ונרשמים דוחות נגד מפרי ההנחיות".

במשטרה טענו כי טרם ההלוויה היא "פעלה להידברות מקדימה לצד היערכות מבצעית". עוד נמסר כי "במסגרת הפעילות בוצע דילול הגעה של אנשים מחוץ לירושלים, כשעד לשעה זו נמנעה הגעתם של עשרות אוטובוסים ומאות אנשים להלוויה בעיר והם נעצרו והוחזרו. בשעה זו כוחות המשטרה פועלים באזור לאכיפת תקנות הקורונה ועד כה נרשמו עשרות דוחות בגין ההפרות השונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully