וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעדכון הקרוב: אפל תאפשר את פתיחת האייפון דרך ה-Apple Watch

בגרסת ניסוי שיצאה למפתחים, אפל מנסה לענות על אחת מהבעיות הגדולות ביותר של שימוש באייפון בעת עטיית מסיכות: אי יכולת זיהוי פני המשתמש בפיצ'ר FaceID. בעדכון הקרוב, היא תאפשר לבעלי Apple Watch את פתיחת האייפון, ללא הצורך בהזנת סיסמה או זיהוי פנים

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

אפל אימצה את טכנולוגיית זיהוי הפנים באייפון X, כשהשיקה אותו ב-2017, אך נראה כי הטכנולוגיה לא יעילה כפי שהחברה ציפתה לה, בעקבות המגפה שדורשת עטיית מסיכות. למעשה, בעת עטיית המסיכה, הטכנולוגיה נכשלת בזיהוי הפנים וכדי לפתוח את האייפון המשתמש נדרש להזין סיסמה. עם זאת, בגרסת iOS 14.5 שיצאה כעת בגרסת מפתחים, נראה כי אפל הבינה את "הקושי" של המשתמשים והחליטה להקל על מי שבבעלותו גם Apple Watch.

התכונה החדשה נקראית "לפתוח עם ה-Apple Watch" והיא דומה למה שקיים באנדרואיד כבר מספר שנים. למעשה, ברגע שהאייפון מזהה כי ה-Apple Watch בקרבת האייפון, ובעת פתיחתו הוא גם מזהה כי המשתמש עוטה מסיכה, האייפון יפתח ללא סיסמה. עם זאת, אפל דורשת כי השעון יהיה מוגן באמצעות סיסמה, וכמובן - פתוח לשימוש. במידה וכל התנאים הללו מתקיימים, האייפון יפתח, ללא הצורך בזיהוי פנים או הזנת סיסמה.

בנוסף לפתיחה עם ה-Apple Watch, הגרסה החדשה מביאה תמיכה בשלטי Xbox X ו-PlayStation 5. עוד הגרסה מאפשרת שימוש בדור 5 עם סים כפול בכל העולם, ותמיכה ב-AirPlay 2 בתוכנת Apple Fitness+. בין כל אלו, אחד מהעדכונים החשובים ביתר זו גם השקיפות של איזה אפליקציות עוקבות אחריכם, והאפשרות למנוע מהן לעשות זאת דרך אפליקציות ואתרים.

השקת אייפון 12, 13 באוקטובר 2020. רויטרס
בעלי מכשירי האנדרואיד נהנים מזיהוי קורא טביעות אצבע, בעלי האייפון נאלצים להזין סיסמה/רויטרס

בשנה שעברה בחודש מאי, אפל שילבה בתוך מערכת ההפעלה iOS 13.5 זיהוי של מסיכה, וכך היא מציעה למשתמש האייפון להזין את הקוד. עם זאת, נראה כי עטיית המסיכות עשויה ללוות אותנו לאורך זמן, ובאפל שוקלים שימוש בקורא טביעות אצבע בתוך האייפון ואף שמועות ברשת טענו כי אפל שוקלת לבצע מהלך דומה גם במסך ה-Apple Watch.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully