וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קפיצה של 400% במכירות": ביקושי שיא לסדרת ה-S21 של סמסונג

3.2.2021 / 16:35

רשת דינמיקה, יבואנית רשמית של סמסונג, מדווחת על ביקושי שיא לסדרת ה-S21 של סמסונג. על אף אחוזי האבטלה וחוסר הוודאות, נראה כי הישראלים העדיפו לרכוש את ה-S21 Ultra, היקר ביותר בסדרה

ה-Galaxy S21 אולטרה/יח״צ

רגע לפני ההשקה הרשמית של סמסונג S21 ב-5 בפברואר, רשת דינמיקה מסכמת שלושה שבועות של מכירות במסגרת ההזמנות המוקדמות. דינמיקה, היבואנית הרשמית של סמסונג, מכרה את מספר המכשירים הגדול ביותר בישראל בסדרת S21 לטענתה. במהלך ההשקה, מלבד חבילת ההשקה שכוללת מטען מהיר, אוזניות Buds Pro וה-SmartTag, החברה הייתה היחידה שהציעה ללקוחותיה בהשקה הנוכחית שירות ייחודי של אחריות יצרן עד הבית עם טכנאי שיגיע עד הבית. מדובר בשירות ייחודי לרשת, שלא היה קיים עד היום בעולמות הסלולר.

"אנו גאים להיות הרשת המובילה במכירות מכשירי סמסונג, זאת בהמשך להובלה שלנו בהשקת אייפון 12. דינמיקה היא הרשת היחידה שמציעה את המחירים המשתלמים ביותר לצד חדשנות בשירות. בהשקת סמסונג S21 אנחנו מציעים שירות חדשני של אחריות יצרן עד הבית וערכת הטבות הכוללת אוזניות Buds Pro ומטען מהיר לרכב לרוכשי המכשיר באתר", אמר אלי אדדי מנכ"ל דינמיקה יבואנית סמסונג.

דינמיקה מדווחת על קפיצה של 400% במכירות לעומת תקופת ההזמנות המוקדמות בהשקת סמסונג S20. עוד מדווחת דינמיקה כי מעל 70% מהרכישות התבצעו השנה באתר האונליין של החברה. עוד מסרו בדינמיקה כי הדגם המבוקש ביותר הוא ה-Galaxy S21 אולטרה, שנמכר תמורת 4,499 ש"ח והינו הדגם הבכיר בסדרת ה-S21.

Galaxy S21 ו-Galaxy S21 פלוס. יח״צ,
סדרת מכשירי ה-Galaxy S21/יח״צ

סדרת מכשירי הדגל: הצלחה מסחררת?

סדרת ה-S21 תגיע עם מסך 6.2 אינץ', כשה-S21 אולטרה מגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ'. שני הדגמים מגיעים עם מסך שטוח, כלומר לא קמור, בדומה לדגמים הקודמים. עוד הם עם פאנל Dynamic AMOLED 2X, קצב רענון מסך של 120 הרץ ותמיכה בתקן HDR10 פלוס. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים Exynos 2100, ו-8GB זיכרון RAM. הסמארטפונים תומכים בקישורית דור 5, אך היא עדיין אינה פעילה בישראל.

מכשיר הדגל, ה-S21 אולטרה מגיע עם מסך בגודל 6.8 אינץ' ברזולוציית QHD+ עם מסך מעוקל, פאנל מסוג Dynamic AMOLED 2X, תמיכה בתקן HDR10+, וקצב רענון מסך של 120 הרץ. הבשורה ב-S21 הינה העט S-Pen, סימן ההיכר של סדרת ה-Note שכעת מגיע גם למכשיר הדגל של סמסונג. בדומה לדגמי ה-S21 וה-S21+, גם האולטרה חולק יחידת עיבוד זהה של מעבד Exynos 2100, עם 12GB זיכרון RAM.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully