וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באולימפיאדה אין אכילת ראש כזאת": הרשת מגיבה לגמר של נינג'ה

"הערב אנחנו מסיימים את המסע ההיסטורי", כך פתחו את הפרק האחרון של גמר הנינג'ה. המשך הפרק לווה בתיאורים מוגזמים, וברשת לא היו אדישים לכך. "באולימפיאדה אין אכילת ראש כזאת", כתבה אחת הגולשות. אספנו את התגובות הטובות ביותר על פרק הגמר האחרון של הנינג'ה

אחרי 3 פרקי גמר, אמש (שבת) שודר הפרק האחרון של העונה השלישית של תוכנית "נינג'ה" שבמהלכה המתמודדים צריכים לצלוח מסלול מכשולים מאתגר. השנה הגמר ארך בסך הכל ארבע וחצי שעות שחולקו ל-3 פרקים, וחצי גמר שנמשך לאורך שבועות. למעשה, העונה השלישית התחילה בחודש ספטמבר, כך שהיא ארכה חמישה חודשים.

"הערב אנחנו מסיימים את המסע ההיסטורי שלנו לעבר פסגת המידוריאמה", פתחה רותם סלע את פרק הגמר האחרון (באמת) בהגזמה. "אנחנו עושים היסטוריה כבר עכשיו", השיב לה אסי עזר. ניב רסקין, דיבר על "מספר חסר תקדים של מתמודדים מושלמים". בסוף השידור הוא הוסיף: "את מה שעברנו כאן העונה לא נשכח כל החיים".

ברשת הגיבו בביקורת ולעג על פרק הגמר שנגמר כשאף מתמודד לא הצליח לכבוש את "פסגת המידוריאמה", ואילו יובל שמלא, המתמודד שזכה כבר בעונה הראשונה, הוא זה שהגיע הכי רחוק במסלול וזכה בתואר "הנינג'ה של העונה השלישית".

  • עוד באותו נושא:
  • נינג'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully