וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לגניבות? איתוראן תמגן את הקורקינטים של סגווי

איתוראן תחל בשיתוף פעולה עם UME יבואנית סגווי-ניינבוט (Segway-Ninebot) בישראל ותציע שירותי מיגון והשבה חכמים, תחילה לקורקינטים ולאחר מכן ליתר כלי הרכב החכמים של היבואנית

איתוראן, המעניקה שירותים מבוססי מיקום לכ- 2 מיליון לקוחות בארץ ובעולם, תחל בשיתוף פעולה עם UME יבואנית סגווי-ניינבוט (Segway-Ninebot) בישראל ותציע שירותי מיגון והשבה חכמים, תחילה לקורקינטים ולאחר מכן ליתר כלי הרכב החכמים של היבואנית. "תופעת גניבות קורקינטים חשמליים גדלה משמעותית בשנה החולפת. עם פרוץ הקורונה רבים עברו לתחבורה חשמלית אישית ושיתופית דוגמת קורקינטים על חשבון תחבורה ציבורית. במקביל לעליית הכלים החשמליים והביקוש כך גדלו תופעות הגניבה. פנינו למובילים בתחום על מנת ליצור פתרון אפקטיבי וחכם עבור הלקוחות ושליחים בפרט", אמר יאיר יונגר, סמנכ"ל שיווק ומכירות UME.

סגווי. יח״צ,
הסוף לגניבות קורקינטים?/יח״צ

מהיום, ניתן יהיה להוסיף לקורקינטים של Segway-Ninebot את מערכת" איתוראן TICK TRACK". המערכת קומפקטית ניתנת להסלקה פשוטה ומאפשרת לרוכב להיות מחובר לקורקינט שלו 24/7, עוד היא מתממשקת לאפליקציה מתקדמת שמאפשרת לצפות במיקום הקורקינט בזמן אמת ולקבל התראות על כניסה ויציאה מאזור מוגדר מראש, קבלת התראה על נסיעה בשעות שהלקוח הגדיר כאסורות לנסיעה, קבלת התראה על תחילת נסיעה שלא באישור, קבלת התראה על חריגות מהירות ועוד.

בנוסף, הלקוח יכול להתחבר לשירות ייחודי ובלעדי מסוגו בארץ לסיכול והשבה של הקורקינט שלו עם קבלת דיווח על הגניבה מהלקוח, על ידי המערך המבצעי של איתוראן הכולל מוקד שירות הפועל 24/7 ומערך אכיפה בשטח המונה כ- 100 אוכפים הפרוסים ברחבי הארץ הפועלים בשיתוף כוחות הביטחון במידת הצורך . "איתוראן שמחה לשתף פעולה עם Segway בישראל ולהתקין בקורקינטים החשמליים של המותג את מערכת המיגון "TICK TRACK" ולאפשר ללקוח להיות מחובר לכלי התחבורה 24/7", אמר גיל שרצקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל הפעילות הבינלאומית באיתוראן.

  • עוד באותו נושא:
  • סגווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully