וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברות הישראליות שמנסות. להחזיר את העבודה למשרד בצורה בטוחה

הקורונה שינתה את הרגלי העבודה והובילה לשמירה על ריחוק חברתי, סגירת מקומות עבודה לא חיוניים ועוד. הסטארט-אפ ניישן מתגייסת כעת להחזיר את העבודה מהמשרדים, בצורה בטוחה. אלו חלק מהחברות שמנסות לעשות זאת

הקורונה שינתה את שגרת חיינו מקצה לקצה, ובפרט את שגרת העבודה שעברה מהמשרדים לעבודה מהבית. במהלך השנה האחרונה, דובר רבות על החיים בצל המגפה, נעשו התאמות רבות והרגלים ישנים שונו בן לילה. בעת הזו, ניתן כבר להתחיל להסתכל על היום שאחרי הקורונה, מבצע החיסונים מסתמן כהצלחה גדולה, והסגר השלישי ככל הנראה יהיה הסגר האחרון,והחזרה לשגרה קרובה מתמיד.

למרות שהחזרה לשגרה נראית באופק, ברור לכולם שדפוסי עבודה שנולדו בקורונה עתידים להישאר איתנו מעתה והלאה. על מנת שנוכל לחזור לשגרת עבודה בטוחה, עלינו לייצר מצד אחד סביבת עבודה סטרילית שתוכל לצמצם עלייה אפשרית בתחלואה ולמנוע התפשטות של, ומן הצד השני שתתאים עצמה לשגרת העבודה ההיברידית המשלבת עבודה מהבית ומהמשרד יחדיו.

Steriline: טיהור חללים מנגיפים ומקורונה

חברת Steriline פיתחה מערכת בשם "אולטרה 5" המבוססת על טכנולוגיית UVC להשמדת נגיפים וחיידקים. המערכת שמותקנת מעל סוללות הקירור ופתחי האוורור במזגנים מרכזיים ומפוצלים, מצמצמת את סיכויי ההדבקה בחללים סגורים. מערכת ה"אולטרה 5" משמידה באופן רציף נגיפים וחיידקים ומונעת מהם להתפזר בחלל ואף יעילה נגד נגיף הקורונה, כפי שמספר חוקרים מאוניברסיטת Emory בארה"ב הוכיחו, מאחר והצליחו להשמיד לחלוטין נגיפי Mers Cov שהמבנה שלהם דומה מאוד למבנה נגיף הCovid 19.

קרינת UVC נמצאת על פני הספקטרום האלקטרומגנטי ואורך הגל שלה נע בין 200-280 ננומטר. הקרינה העוצמתית מחסלת מיקרואורגניזמים שונים בהם וירוסים וחיידקים, וביניהם נגיף הקורונה, כך שהשהייה במשרד שוב תהיה לגיטימית, ויעלה שוב הביטחון לשהייה בחלל סגור - בו האוויר נקי מנגיפים.
ד"ר יוסף שאלתיאל, מדען ראשי בחברת Steriline: "כאשר אנו שוהים בחלל סגור אנו שואפים, בין היתר, אוויר שנפלט מריאותיהם של שאר הנוכחים. סיכון ההדבקה בנגיפים וחיידקים שונים, וביניהם הקורונה גבוה משמעותית בחללים סגורים ולא מאווררים. מערכת אולטרה 5 אותה פיתחנו מטהרת את האוויר שאנו נושמים באופן רציף ובכך מסייעת להקטין את הסיכון להדבקה ולשמור על בריאות הנוכחים, על אחת כמה וכמה בימי החורף, המאלץ איתנו להתכנס בחללים סגורים".

חברת Steriline. יח״צ,
טיהור חללים מנגיפים ומקורונה/יח״צ

Binah.AI: מדידת מיצבים רפואיים על ידי מצלמת הסמארטפון

חברת Binah.ai הישראלית שפיתחה טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך למדידת מיצבים רפואיים ללא מגע פיזי משיקה את אפליקציית "Binah Team" שמאפשרת לעובדים בארגונים וחברות בדיקה בזמן אמת אודות מצבם הבריאותי והנפשי. האפליקציה משלבת מדידת מיצבים רפואיים דוגמת דופק, חמצן בדם, קצב נשימות, HRV ורמת לחץ מנטלי בשילוב מדד Baevsky לחרדה. השירות זמין לארגונים וחברות, כאשר ניהול המידע מתבצע באמצעות הענן וכפוף למדיניות הפרטיות של כל ארגון.

חברת Binah.ai, נוסדה על ידי מומחים גלובליים בתעשייה במטרה לאפשר לכל אחד ובכל מקום גישה לשירותי בריאות בסיסיים ולהיות בשליטה על בריאותם ורווחתם. הטכנולוגיה עטורת הפרסים שפיתחה החברה מאפשרת מדידת מיצבים רפואיים ללא מגע פיזי, באמצעות כל מכשיר חכם בעל מצלמה.

"משבר הקורונה מביא איתו צורך מוגבר בהטמעת טכנולוגיות שיסייעו לחברות, ארגונים והעובדים עצמם לחזור לשגרה. הטכנולוגיה יכולה להאיץ את קצב החזרה כאשר יש ביכולתה של בינה לקבל מיצבים רפואיים יומיומיים ובכך לגשר על פערים בריאותיים וחוסר ודאות", אמר דיויד ממן, מייסד Binah.ai.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
binah.ai. יח״צ,
״מדידת מיצבים רפואיים על ידי מצלמת הסמארטפון״/יח״צ

רב-פס: נסיעות היברידיות בתחבורה הציבורית לעובדים

רב-פס היא אפליקציית תשלומים בתחבורה הציבורית הפועלת ברישיון משרד התחבורה. האפליקציה מאפשרת לנוסעי התחבורה הציבורית לשלם באמצעות המכשיר הנייד ישירות באוטובוסים וברכבת ישראל או לטעון את כרטיס הרב-קו שלהם באופן עצמאי מהנייד או באחת מ-1500 נקודות הטעינה בפריסה ארצית.

שירות רב-פס למעסיקים, מאפשר למעסיק לתמרץ ולתגמל את עובדיו על השימוש בתחבורה הציבורית. בתקופה זו בה עובדים רבים מוותרים מסיבות כלכליות על השימוש ברכב הצמוד ומשלבים עבודה מהבית לצד עבודה מהמשרד, הטבת רב-פס לעובדים הינה הדרך לתמרץ ולתגמל אותם בגין הקטנת השימוש ברכב הפרטי ואף לעודד אותם לוותר על החניה שמעסיקם נהג לשכור עבורם בעבר.

טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות אלו, מבקשות להבטיח את בריאות העובדים, ולהקל על החשש מהחזרה לשגרה, לאחר פרק זמן ארוך כל כך, בו התרגלו להימנע ממגע פיזי, להימנע ממפגשים ולהישאר בקרב המשפחה הגרעינית, לחטא כל משטח לפני שימוש, לשטוף ידיים כמה שיותר. כל אלו עדיין לא נחלת העבר, אך השגרה קרובה מתמיד, וחשוב להיעזר בכלים שפותחו בימי הקורונה, כדי שהיום שאחרי, יהיה בטוח.

רב פס. יח״צ,
״נסיעות היברידיות בתחבורה הציבורית לעובדים״/יח״צ
  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully