וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוזלה נוספת בשוק הסמארטפונים? Oppo נכנסת לישראל

חברת Oppo, יצרנית הסמארטפונים הרביעית בעולם הודיעה על השקת הסמארטפונים בישראל. החברה דוגלת במחירים אטרקטיבים, לצד תמורה גבוהה. "לדגמים שלנו יש 'נשמה ישראלית בפנים'", מסרה Oppo לוואלה! TECH

קבוצת רונלייט, מודיעה היום (חמישי) כי נבחרה לנציגה הרשמית של יצרנית הסלולר הסינית המובילה OPPO ועל השקת פעילות רשמית של המותג בישראל. חברת OPPO, יצרנית הטלפונים החכמים הרביעית בגודלה בעולם, רשמה בשנה החולפת גידול של 65% בנתח השוק שלה, זאת לאחר זינוק של 417% ב- 2019, שביסס את מעמדה בעשירייה הפותחת של יצרניות הסלולר. "אנחנו עובדים מקרוב עם חברות היי-טק ישראליות, ואימצנו את הטכנולוגיה המתקדמת המפותחת בישראל, על מנת לספק ביצועים גבוהים במוצרים שלה. זה גם מה שהופך את המותג לכזה עם 'נשמה ישראלית' בפנים, מסרו לנו ב-Oppo.

"אנו גאים לצרף לשורותינו מותג צומח וחדשני כמו OPPO ואנו מאמינים מאוד בפוטנציאל האדיר של הפעילות בשוק הישראלי. זוהי הרחבה מבורכת וסינרגטית של חטיבת הסלולר שלנו, לצד הפעילות של מותגי הטכנולוגיה הנוספים בקבוצה", אמר אבישי פריז, מנכ"ל קבוצת רונלייט.

oppo find x2. יח״צ,
סדרת ה-Find (מכשיר הדגל) צפויה להגיע בגל ההשקה השני/יח״צ

בשלב זה לא ברור מתי ההשקה תתקיים בישראל, אך אין ספק כי כוונת Oppo להיכנס בישראל תאיים על שיאומי ועל חברת Realme שפועלות תחת אותו דגש: איכות גבוהה במחירים נמוכים, ועם תמחור נכון, אנחנו עשויים לראות עוד ירידה נוספת במחירי הסמארטפונים בקטגוריה זו.

  • עוד באותו נושא:
  • oppo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully