וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד הבא של פייסבוק: פגיעה בפרטיות או שיפור חיי המשתמשים?

דיווחים חדשים בעולם טוענים כי הרשת החברתית הענקית, פייסבוק, עובדת על שעון חכם חדש שישלב בין יישומי הבריאות להודעות. עם זאת, עוד לפני שהשעון הושק, הועלו שאלות כיצד פייסבוק תנהג עם המידע הרגיש על המשתמשים

בווידאו: אפל, גוגל, אמזון ופייסבוק נחקרו בקונגרס האמריקני על פגיעה בתחרות/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

"הרשת החברתית הענקית עובדת על שעון חכם שיתמקד ביישומי בריאות והודעות", כך מדווח אתר "The information" שמצטט ארבעה גורמים העוסקים בפיתוח השעון. לדברי האתר, השעון החכם של פייסבוק יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד, אך ככל הנראה פייסבוק עשויה לפתח עבורו ממשק ייעודי וייתכן כי בעתיד הוא גם יריץ מערכת הפעלה שנבנתה על ידי גוגל, אך מועד זה צפוי להיות במהלך שנת 2023, עם השקת הדור השני. כצפוי, בשעון החכם של פייסבוק יוטמעו כל שירותי החברה לרבות מסנג'ר, ווטסאפ, אינסטגרם והוא יתמוך בקישורית סלולרית שתאפשר להמשיך לקבל התראות גם כשהשעון אינו צמוד לסמארטפון.

הדיווח מציין גם כי פייסבוק תאפשר לשירותי בריאות תוכנתיים וחומרתיים, להתחבר לשעון החכם. עם זאת, בהתחשב בבעיית המוניטים של פייסבוק וכל מה שקשור לפרטיות המשתמשים, מעניין יהיה לראות את תגובות המשתמשים עם השעון החדש והאם יהיו ספקניים לגבי מידת שמירת הפרטיות של השעון שידע עלינו נתונים נוספים כמו נתוני בריאות, שלאחר מכן הם יכולים להימכר לגורמים צד שלישי, לפרסום ממוקד. השעון החדש צפוי להיות מושק במהלך שנת 2022, ומחירו צפוי להיות קרוב לעלות הייצור. ברשת טוענים כי מחיר השעון יהיה זול יותר ממחיר השעון של אפל, לרבות דגם ה-SE.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully