וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיצור תולדות האטימות והכשלון": הרשת מגיבה לריאיון של בנימין נתניהו

ראש הממשלה טען בריאיון לחדשות 12 כי הפרקליטות מנסה להתערב בבחירות ואמר שלא יצטרך לקדם חוק צרפתי. הוא גם הודה ששוחח עם מילצ'ן, שמשמש עד תביעה במשפטו. עוד הכריז: "יצאנו מהקורונה סופית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין אמש (שני) לחדשות 12. במהלך הריאיון, התחייב שלא יפעל כדי לבלום את המשפט, "עורכי הדין שלי העלו כאפשרות את החוקים, ואמרתי שאני לא צריך את זה. אני מעריך שהמשפט יתפורר הרבה לפני", אמר נתניהו בתשובה לשאלה האם הוא מתכנן לקדם חוק שימנע את העמדתו לדין. "לא אצטרך לעשות את זה, משום שהתיקים הזויים", הוסיף. "המשפט הזה מתנהל וככל שהוא מתנהל יותר, רואים עד כמה זה תפור והזוי", המשיך נתניהו בדבריו על המשפט. "ניגודי עניינים מכאן ועד קפריסין, פתיחת חקירות נגד ראש הממשלה בלי האישור של היועמ"ש בניגוד לחוק - לא חוק, חוק יסוד - אי אפשר להאמין שדברים אלו מתבצעים, והדברים האלו מתפוררים להם ויתפוררו בהמשך".

עוד התייחס ראש הממשלה גם למאבק בקורונה וגם לסוגיות פוליטיות ברקע מערכת הבחירות. נתניהו בירך על אישור מתווה הדרכון הירוק, וקרא להאצת מבצע החיסונים לגילאי 50 ומעלה. "אני מאמין שאם האזרחים יהיו ממושמעים ונעשה את הצעדים האלו בהדרגה לפי המדדים שקבענו, ו-570 אלף בני 50 ויותר שעדיין לא התחסנו יבואו להתחסן - זה לא רק הסגר האחרון, יצאנו מהקורונה סופית", הבהיר נתניהו. הוא כינה את אישור השלב השני במתווה היציאה מהסגר "בשורה ענקית", וציין כי התכנית "פותחת את כלכלת ישראל". מעבר לכך, התייחס נתניהו למבצע החיסונים, והסביר כי הוא "רוצה לשמור על אלה שמחוסנים ולעודד את השאר שלא מחוסנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully