וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-380 ש"ח: 5 שעונים של Amazfit מגיעים לישראל

צחי הופמן, The gadget reviews

17.2.2021 / 11:33

קבוצת ח.י, יבואנית Amazfit בישראל, השיקה 5 שעונים, כולל דגמי ה-GTR 2e וה-GTS 2 שהוכרזו לפני כחודש ב-CES ודגם הפרימיום Zepp Z. המחירים: החל מ-380 ש"ח

השעונים החכמים של Amazfit/יח״צ

חברת Huami בעלת המותג Amazfit הודיעה על השקת 5 שעונים חדשים באמצעות היבואנית הרשמית קבוצת ח.י.. הדגם היוקרתי ביותר שהחברה משיקה הוא ה-Zepp Z אשר בעצם שייך למותג Zepp ומחירו עומד על 1,300 ש"ח (יושק בימים הקרובים). השעון הזה מתאפיין בחומרים יוקרתיים יותר משעונים אחרים של Amazfit. זה מגיע עם גוף עשוי סגסוגת טיטניום עם ציפוי נגד טביעות אצבע וגם ציפוי Nanaotech נגד שריטות. ה-Zepp Z כולל מסך בטכנולוגיית AMOLED בגודל 1.39 אינץ', מד דופק עם ניטור קבוע, מדידת חמצן בדגם (SpO2), ניטור שינה וניטור מתח.

Bip U pro. יח״צ,
השעונים החכמים של Amazfit: עכשיו בישראל/יח״צ

מבחינת שעונים שבאמת נמצאים תחת המותג של Amazfit, הגיעו לארץ שני הדגמים החדשים: GTR 2e ו-GTS 2 שהוצגו בתערוכת הטכנולוגיה CES בחודש שעבר. שני השעונים נמכרים תחת תג מחיר של 650 ש"ח, כאשר ה-GTS 2e מגיע עם מסך מלבני בגודל 1.65 אינץ' בטכנולוגיית AMOLED, משקל של 25 גרם, GPS, מד דופק וסוללה ל-14 יום.

דגם ה-GTR 2e מגיע עם מסך עגול בגודל 1.39 אינץ' בטכנולוגיית AMOLED, משקל של 32 גרם, GPS, מד דופק וסוללה ל-24 יום. שעונים נוספים הם ה-Bip U Pro אשר כבר נמכר ב-380 ש"ח וה-GTS 2 mini אשר מחירו עוד לא פורסם (השקה בסוף החודש). ה-Bip U Pro מגיע עם מסך מלבני בגודל 1.43 אינץ' בטכנולוגיית IPS LCD, משקל של 31 גרם, GPS, מד דופק וסוללה ל-9 יום. ה-GTS 2 mini מגיע עם מסך מלבני בגודל 1.55 אינץ' בטכנולוגיית AMOLED, משקל של 19.5 גרם, GPS, מד דופק וסוללה ל-14 יום.

הכתבה פורסמה לראשונה ב-The gadget reviews

  • עוד באותו נושא:
  • שעון חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully