וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתינים לחזור לשגרה? אתר "התו הירוק" קרס

20.2.2021 / 20:16

מצפים לחזור לשגרה? אתר התו הירוק שדרכו ניתן להנפיק את תעודות ההחלמה וההתחסנות קרס. משתמשים מדווחים כי כבר ביממה האחרונה אירעו תקלות שונות, וכעת האתר קרס לחלוטין

בווידאו: אדלשטיין מבהיר שעובדים במקומות עם קהל יצטרכו להתחסן או להיבדק כל יומיים/צילום: לע"מ

החל ממחר (יום ראשון), המסחר יפתח בצוה הדרגתית, ומתווה התו הירוק יכנס לתוקף. התעודה, המעניקה כניסה לחדרי כושר, הופעות, ובתי כנסת, ניתנת למחלימי קורונה ומחוסנים, וניתן להנפיקה דרך האפליקציה או האתר.

משתמשים מדווחים היום (שבת) כי האפליקציה לא עובדת, ולא ניתן להנפיק את התו הירוק. "בשבועים הקרובים נהיה בהרצה ויהיו בעיות טכניות", הכין את הקרקע שר הבריאות, יולי אדלשטיין כבר בשבוע שעבר. "אני פונה גם לאנשים שאין להם צורך דחוף באפליקציה של התו הירוק - ואני מבקש להמתין", הוסיף.

אתר התו הירוק. צילום מסך, צילום מסך
האתר שאמור להחזיר את ישראל לשגרה קרס/צילום מסך, צילום מסך

עם זאת, מבדיקה שערכנו, נמצא כי האפליקציה אכן קורסת לעיתים תכופות, ואף משתמשים אחרים דיווחו כי האפליקציה כלל לא זמינה להורדה עבור הסמארטפון שלהם בטענה כי היא איננה זמינה להורדה במדינה שלהם, על אף שגלשו מתוך ישראל. עוד נראה כי האתר של התו הירוק קרס, ונכון לכתיבת שורות אלו, לא ניתן להנפיק את התעודה שתחזיר מחר (ראשון) את ישראל לשגרה חלקית.

משתמשים דיווחו כי כבר היום האפליקציה לא הנפיקה את התו הירוק, וכעת האתר קרס לחלוטין. האפליקציה והאתר שהקים משרד הבריאות, מבצעים אימות מול האזרח בנוגע לפרטיו, ואחר כך מעבירות את המידע לקופות החולים, על מנת לקבל אישור כי האזרח אכן התחסן או שלא, ואחר כך מעבירות את התוצאה לאתר. מדובר בפעולה מייגעת שעשויה לגרום לעומסים חריגים לא רק אצל משרד הבריאות, אלא גם במערכות של קופות החולים השונות.

עדכון 22:33:
ממשרד הבריאות נמסר: להנפקת תו ירוק, בשבועיים הקרובים - ניתן להשתמש בתעודות המתחסן הקיימות אשר הונפקו זה מכבר כמעט לכל אוכלוסיית הזכאים. משרד הבריאות פתח להרצה את השירות להנפקת תו ירוק. ישנם עומסים כבדים על השירות בהנפקת תו ירוק, ולפיכך יתכנו קשיים כאלה ואחרים. יחד עם זאת, מרבית הבקשות מסתיימות בהצלחה ועשרות אלפי אנשים כבר קיבלו תו ירוק, בנוסף לתעודות המתחסן והמחלים אשר ברשותם.

  • עוד באותו נושא:
  • תו ירוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully