וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ חוזרת לשינוי במדיניות הפרטיות: "אשרו את התנאים החדשים"

אחרי שדווח כי ווטסאפ תשהה את השינוי במדיניות הפרטיות שתאפשר לשתף פרטים עם משתמשים עסקיים, כעת החברה חוזרת לשינוי ומודיעה: "חשבונות שלא יאשרו את השינוי, יוגבלו ולא יוכלו להשתמש בפלטפורמה בצורה מלאה", בהמשך, החברה צפויה למחוק את החשבונות שיסרבו

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

בחודש דצמבר דיווחנו לראשונה כי ווטסאפ עשויה לשנות את התנאים, ומי שלא יאשר את התנאים החדשים, יאלץ להיפרד מהאפליקציה. הגולשים התחילו לזעום ולהצביע ברגליים, כשהחלו לעבור ל-Signal ו-Telegram, פלטפורמות מתחרות של ווטסאפ שדוגלות בשמירה על הפרטיות. זמן קצר אחר כך, פייסבוק הודיעה כי היא משהה את השינוי, אך כעת היא חוזרת לתוכנית המקורית. בעוד שהשינוי היה צפוי לצאת לפועל עד ה-8 בפברואר, כעת פייסבוק האריכה אותו עד ל-15 במאי.

"שמענו מכל כך הרבה אנשים על כמה מבלבל העדכון האחרון שלנו. היה הרבה מידע שגוי שגרם לדאגה ואנחנו רוצים לעזור לכולם להבין את העקרונות שלנו ואת העובדות", כתבו בבלוג באתר האפליקציה בחודש ינואר, בתגובה לדחייה במדיניות. "נעשה הרבה יותר כדי לברר את המידע השגוי סביב אופן הפעולה של הפרטיות והאבטחה בווטסאפ. לאחר מכן, ניתן לאנשים לבדוק את המדינית בקצב שלהם, לפני שאפשרויות עסקיות חדשות יהיו זמינות ב-15 במאי".

העדכון החדש של ווטסאפ התייחס לשינויים בעת הודעות של משתמשים עם עסקים. כך לדוגמה, אם עיינתם בקטלוג של משתמש עסקי, ווטסאפ התכוונה לשמור את המידע "ולהקפיץ" אותו גם בפייסבוק. ווטסאפ לא הודיעה כי תשהה את העדכון, אלא רק תבחן אותו פעם נוספת, כשהיא מתכוונת להשיק את הפיצ'רים החדשים עבור עסקים ב-15 במאי.

לוגו ווטסאפ. רויטרס
לוגו ווטסאפ/רויטרס

בפייסבוק הודיעו כי מי שלא יאשר את התנאים החדשים אחרי ה-15 במאי יחולו עליו הגבלות: בשבועות הראשונים ניתן יהיה לקבל שיחות והתראות, אך לא ניתן יהיה לקרוא את תוכן ההודעות או לשלוח הודעות חדשות. לא ברור מה יקרה לאחר תקופה זו, אך לפי התקנון, ווטסאפ מוחקת חשבונות שלא פעילים אחרי 120 ימים, וייתכן כי תגביל את התקופה שבה ניתן יהיה לקבל שיחות והתראות, ל-120 ימים, ולאחר מכן החשבון יימחק.

  • עוד באותו נושא:
  • ווסטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully