וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקטוק צריכה לחשוש? אינסטגרם משיקה בישראל את Reels

טיקטוק ישראל צריכה לחשוש? פייסבוק משיקה בישראל את רכיב המוזיקה בפייסבוק ובאינסטגרם ואת Reels, "דרך חדשה ליצור ולגלות סרטונים קצרים ומבדרים באינסטגרם", או במילים אחרות: המתחרה לטיקטוק

אחרי שהפיצ'ר היה זמין בשנים האחרונות בעולם, היום (שני) גם המשתמשים בישראל ליהנות מרכיב המוזיקה בפייסבוק ובאינסטגרם. לצד הרכיב החדש, פייסבוק משיקה בישראל את Reels, הפלטפורמה שמתחרה בטיקטוק, כשהפיצ'ר והאפליקציה יהיו זמינים החל משעות הערב (שעון ישראל). "היום, יותר מתמיד, אנשים מגיעים לפלטפורמות שלנו כדי להתחבר ולשתף זה עם זה. אנו שמחים לתת לאנשים בישראל דרכים חדשות לבטא את עצמם, לשתף מוסיקה שחשובה להם ולהוסיף פסקול לרגעים האישיים שלהם", אמר ארין פטיגיו, מנהל מוצר Reels.

רילס הינה הדרך החדשה ליצור ולערוך סרטונים קצרים באינסטגרם, ממש בדומה לטיקטוק ונראה כי הענקית האמריקנית פיתחה את האפליקציה בעקבות הפופולריות הגבוהה של טיקטוק. בפלטפורמה ניתן לצלם ולערוך קטעי וידאו, באורך של עד כ-30 שניות, שמורכבים ממספר קליפים ויכולים לכלול אודיו, אפקטים, רקעים ומגוון כלים יצירתיים חדשים. ניתן לשתף רילס עם העוקבים ב- Feed.

היום בשעות הערב בישראל, משתמשי אינסטגרם יראו את אופציית ה-Reels במצלמה שבפלטפורמה. ניתן לצלם סרטונים ישירות דרך Reels או להשתמש בסרטונים ששמרתם בסרט הצילום של המכשיר הנייד ולהיעזר בכלים יצירתיים כדי לערוך את הוידאו.

אינסטגרם reels. יח״צ,
אינסטגרם משיקה בישראל את Reels: זמין החל מהערב/יח״צ

כל האפשרויות ש-Reels מציעה למשתמשים

  • אודיו: ניתן לחפש שירים בספריית המוזיקה, לבחור מתוך מוזיקה בקטגוריות ה-"Trending" ו-"For you" או להשתמש בקטע קול מקורי ולהקליטו ביחד עם הסרטון. קטע קול מקורי שישותף ב-Reel ישויך למי שיצר אותו; בחשבונות ציבוריים, אנשים יוכלו להשתמש בקטע הקול לטובת סרטונים משלהם, דרך לחיצה על "השתמש באודיו".
  • AR: ניתן לבחור אפקטים של מציאות רבודה (AR) מתוך גלריית האפקטים של אינסטגרם, בה מגוון אפקטים של אינסטגרם ושל יוצרי תוכן מרחבי העולם.
  • טיימר וספירה לאחור: ניתן לכוון טיימר להקלטת הסרטונים. עם התחלת ההקלטה, תופיע על המסך ספירה לאחור של שלוש שניות.
  • יישור: התאימו את האובייקטים שהופיעו בקטע הוידאו שצילמתם לפני שתקליטו את הוידאו הבא, כדי לייצר מעברים חלקים בין סרטון לסרטון (לטובת סרטונים בהם אתם מחליפים תלבושות או מוסיפים אנשים נוספים לתוך הסרטון, למשל).
  • מהירות: ניתן להאיץ או להאט חלקים מסוימים בסרטון או באודיו, כדי לעמוד בקצב של המוזיקה או לייצר סרטונים ב-slow-motion.
  • טאץ'-אפ: ניתן להוסיף אפקט "החלקה" לוידאו ולשלוט במידת האינטנסיביות של הסרטון.

כך תשתמשו ברכיב המוזיקה החדשה

  • כדי להוסיף שיר ל-Stories, יש לפתוח את המצלמה באינסטגרם או בפייסבוק, או לחילופין לבחור מתוך הגלריה, וללחוץ על האייקון הייעודי לסטיקר המוזיקה. לאחר שתבחרו שיר, במידה וישנן מילים זמינות על גבי הפלטפורמה, גם הן יופיעו באופן אוטומטי בסטורי.
  • ניתן לבחור קטעים מהשיר שתרצו להבליט, להוסיף את שם האמן ואת שם השיר. עוד ניתן לשנות את האנימציה ואת עיצוב הטקסט על ידי לחיצה על הסטיקר וכן להזיז את מיקום המילים על גבי הסרטון, לסובב, להגדיל ולהקטין - כפי שעושים עם כל מדבקה באינסטגרם.
  • אנשים יוכלו להשיב לסטיקר השאלות הפופולרי ב-Stories עם שיר מספריית המוזיקה - ולשתף את התשובות שמצאו חן בעיניהם. הפיצ'ר זמין לשימוש ב-Stories גם בפייסבוק וגם באינסטגרם.
  • אנשים גם יוכלו להוסיף שירים לתחומי העניין ולתחביבים בפרופיל הפייסבוק, או לנעוץ שירים במעלה הפרופיל. השיר שתבחרו יתנגן כאשר אנשים יבקרו בפרופיל שלכם, והם גם יוכלו לבקר בעמוד הפייסבוק של האמן באמצעות לחיצה על הקטע המוזיקלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully