וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס משתדרגת: משיקה פיצ'ר חדש שישדרג את חווית הצפייה

ענקית הסטרימינג האמריקנית הודיעה על פיצ'ר חדש שישדרג את חווית הצפייה: הפיצ'ר יאפשר הורדת תכנים בצורה אוטומטית, כשהם מבוססים על הטעם האישי של המשתמש. התכנים יהיו זמינים לצפייה במצב לא מקוון. הפיצ'ר זמין לבעלי אנדרואיד ובהמשך גם לבעלי אייפון

מנכ״ל נטפליקס, ריד הייסטינגס/מייקי לוי

נטפליקס הודיעה על השקת פיצ'ר חדש המרחיב את האפשרות להוריד תכנים לסמארטפון בצורה אוטומטית. הפיצ'ר "הורדות בשבילך", יאפשר להוריד בצורה אוטומטית, סדרות טלוויזיה וסרטים המבוססים על טעם המשתמש והיסטוריית הצפייה אל תוך הסמארטפון. אחרי הפעלת הפיצ'ר, ניתן להגביל את שטח האחסון של הסדרות והסרטים, כשנטפליקס ממליצה לבחור בין 1 גיגה, 3 גיגה או 5 גיגה, וההורדה תתקיים כשהסמאטפון מחובר לאינטרנט אלחוטי. "אנחנו נרגשים להציג את הפיצ'ר הורדות בשבילך. המשתמשים יכולים ליהנות מהמלצות המבוססות על טעם הצפייה האישי שלהם", אמר פטריס פלמינג, דירקטור חדשנות מוצר בנטפליקס. "אנחנו רוצים שהמשתמשים יגלו את תכנים חדשים בצורה נוחה, וזאת באמצעות הפיצ'ר שלנו".

נטפליקס פי׳צר הורדה בשבילך. יח״צ,
נטפליקס משיקה את פיצ׳ר ״הורדות בשבילך״/יח״צ

אחרי הצפייה בפרקים או בסרט, ניתן יהיה למחוק אותם מהסמארטפון, וההורדה מחדש תתחיל שוב, בעת החיבור לאינטרנט האלחוטי. נטפליקס מציינת כי כל קטלוג הסדרות והסרטים זמין להורדה, ולא רק התכנים שהפיקה בעצמה. עם זאת, היא מציינת כי ייתכן ויהיו מגבלות רישוי על תכנים שלא הופקו על ידה. הפיצ'ר החדש מתווסף לזה שהשיקה ב-2018 ומאפשר הורדה חכמה של תכנים. הפיצ'ר שהושק ב-2018 מאפשר למשתמש לבחור תכנים לצפייה במצב לא מקוון. אחרי שהמשתמש צפה בפרקים הראשונים, אלו נמחקים ונטפליקס מורידה בצורה אוטומטית את הפרקים הבאים.

עוד בוואלה!

לשקר כבר אין רק רגליים,יש לו גם פנים: הטכנולוגיה מאחורי האיום הגדול הבא

לכתבה המלאה

ענקית הסטרימינג האמריקנית הודיעה כי הפיצ'ר החדש כבר היה בניסוי במהלך שנת 2020, אבל כעת הוא זמין לכולם, בכל העולם, כשהמשתמשים הראשונים שיהנו ממנו אלו משתמשי האנדרואיד ולאחר מכן משתמשי גרסת iOS. במהלך הבדיקות נטפליקס הבחינה בהיקפים גבוהים של שימוש בפיצ'ר בעיקר בארצות הברית, אך הפיצ'ר בכלל מיועד לשווקים מתפתחים, כאלו שאין בהם גישה יציבה לאינטרנט , כמו הודו, ברזיל ואזורים באסיה הפסיפית.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully