וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט ל- MyHeritage הישראלית: נרכשת על ידי קרן ההשקעות פרנסיסקו פרטנרס

חברת MyHeritage המפתחת ומציעה את השירות העולמי המוביל לחקר ולגילוי שורשים משפחתיים, נרכשת על ידי קרן ההשקעות פרנסיסקו פרטנרס. תנאי העסקה לא פורסמו

הנהלת MyHeritage. יח״צ,
אקזיט ל-MyHeritage הישראלית/יח״צ

חברת MyHeritage הישראלית, המפתחת ומציעה את השירות העולמי המוביל לחקר ולגילוי שורשים משפחתיים, הודיעה היום (ד') כי פרנסיסקו פרטנרס, קרן השקעות בינלאומית המתמחה בהשקעות ושותפות עם חברות טכנולוגיה, תרכוש את החברה. תנאי העסקה לא פורסמו."כשהקמתי את החברה בביתי לפני 18 שנה, היה לי חזון ברור שהניע אותי, וממשיך להניע אותי גם היום, לאפשר גילוי של ההיסטוריה המשפחתית באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, ולחשוף לאנשים את הכיף שטמון בגנאלוגיה - התחום האנושי שמלכד אנשים ומשפחות ", אמר גלעד יפת, מנכ"ל ומייסד MyHeritage.

"בעזרת צוות מעולה ומסור, שנים של עבודה קשה ועם חדשנות טכנולוגית מתמדת, יצרנו דרכים חדשות ומרתקות עבור אנשים ללמוד על מוצאם. אנחנו רואים בפרנסיסקו פרטנרס שותף אמיתי למסע שלנו קדימה, לא רק בזכות האמון שהם נותנים בחברה שלנו ברכישה זו, אלא גם ברצון שלהם שאנחנו כחברה נישאר נאמנים לחזון שלנו ונמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב - לשים את המשתמשים שלנו במקום הראשון ולהעניק להם חוויות מעשירות ולעיתים אף משנות חיים. המהלך יאפשר לנו להגיע לשיאים חדשים, להשקיע יותר משאבים ביצירת ערך רב יותר עבור המשתמשים שלנו ולהגיע לקהל גדול יותר. אנחנו מאוד נרגשים לקראת הפרק הבא בהתפתחות החברה שלנו", הוסיף.

הנהלת MyHeritage. יח״צ,
גלעד יפת, מנכ"ל ומייסד MyHeritage/יח״צ

מאז הקמתה גייסה MyHeritage 49 מיליון דולר בחמישה סבבי מימון, האחרון שבהם בשנת 2012, ולאחריו הפכה החברה לרווחית. בין המשקיעים בחברה נכללו המשקיעים הפרטיים יובל רכבי ואביב רייז, שהשקיעו בחברה בשנת 2005 והמשיכו לתמוך בה מאז. בנוסף השקיעו בחברה גם קרנות הון הסיכון Accel, Index Ventures ו- Bessemer Venture Partners. בעזרת ההשקעה והתמיכה שלהן האיצה החברה את צמיחתה והשלימה 11 רכישות אסטרטגיות לאורך השנים. חלק מהמשקיעים הנוכחיים של החברה ישקיעו מחדש בחברה לצד פרנסיסקו פרטנרס, ביניהם HP Beteiligungs GmbH, יובל רכבי, מנכ"ל ומייסד החברה גלעד יפת, והמשקיע העצמאי גיגי לוי.

בנוסף לפעילותה העסקית, MyHeritage מחפשת הזדמנויות להשתמש בכלים ובשירותים שלה כדי לייצר השפעה חיובית עמוקה על העולם. יוזמות הפרו-בונו שלה כוללות את DNA Quest, מיזם המסייע למאומצים להתאחד עם משפחותיהם הביולוגיות על ידי תרומה של אלפי בדיקות DNA , ו-Tribal Quest, יוזמה המסייעת לתעד את ההיסטוריה המשפחתית והמורשת התרבותית של שבטים ברחבי העולם הנמצאים בסכנת הכחדה. בנוסף, עם הופעת נגיף הקורונה הקימה MyHeritage מעבדת בדיקות קורונה בישראל במטרה להציל חיים ולעזור לישראל להילחם במגפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"עם הנוכחות החזקה שלה ברחבי אירופה, בשילוב עם פיתוח טכנולוגיות ייחודיות וחדישות, חברת MyHeritage מהווה השקעה אידיאלית עבור פרנסיסקו פרטנרס. החברה הוכיחה את עצמה כמעצמת חדשנות באמצעות מודל המנויים החזק שלה, המיצוב הייחודי, מגוון הטכנולוגיות המתקדמות והמיקוד הבינלאומי שאפשרו לה לבנות חוויית משתמש מעולה", אמר מאט ספצלר, שותף בפרנסיסקו פרטנרס ומנהל משותף של פעילות הקרן באירופה, שיצטרף גם הוא לדירקטוריון החברה עם סגירת העסקה. "פרנסיסקו פרטנרס חולקת עם MyHeritage את חזון הצמיחה שלה, כמו גם את המחויבות האינטנסיבית שלה להבטיח את פרטיות המשתמשים שלה. הגנת הנתונים האישיים של המשתמשים נמצאת בעדיפות העליונה ונעבוד יחד עם MyHeritage כדי להמשיך ולחזק את טיפול החברה בנושא הגנת הפרטיות, שכבר חזק אצלה כיום", סיכם ספצלר.

  • עוד באותו נושא:
  • My Heritage

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully