וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-147 ש"ח בחודש: הליסינג החדש של אידיגיטל על מחשבי אפל

רשת iDigital, מציעה בישראל מסלול ייחודי ובלעדי, ובו תאפשר לצרכנים לרכוש מחשבי אפל בתשלום חודשי של החל מ-147 ש"ח למשך שנתיים, באמצעות הוראת קבע שלא תכביד על הצרכן. בתום התקופה, יוכל לבחור אם להחזיר את המחשב או לשלם את היתרה

האייפד פרו החדש של חברת אפל/אפל

מחשבי אפל נחשבים למובילים בתחום ומספקים חומרה מתקדמת, ביצועים טובים ובעיקר: אמינות. הצורך במחשב איכותי ואמין הביא לגידול בביקוש למחשבי אפל, אולם לא כולם יכלו להרשות לעצמם מחשב כזה. כעת, עם מסלול הליסינג הבלעדי של איידיגיטל, הצרכן יכול ליהנות מכל מה שיש למק להציע בעלות נמוכה."השנה הקרובה עומדת בסימן הרחבת מעגלי המשתמשים במחשבי MAC , מול קהלי יעד מגוונים ושונים. מחשבי אפל עם שבב ה M1 החדש נחשבים למחשבים הטובים ביותר בשוק, והם גם הנחשקים ביותר. יצאנו במהלך הליסינג מתוך רצון לאפשר לקהלים מגוונים יותר את חווית אפל", אמרה איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית iDigital.

איידיגיטל יוצאת במהלך משמעותי בעולם המחשבים - מסלול ליסינג לרכישת מחשבי אפל בתשלום חודשי נמוך. המהלך מציע את מגוון מחשבי המקבוק בתשלום חודשי קבוע למשך שנתיים באמצעות הוראת קבע. בתום התקופה הצרכן יוכל לבחור האם להחזיר את המחשב לחברה או לשלם את היתרה ולשמור את המחשב ברשותו. כאשר יסתיימו השנתיים, הלקוחות יוכלו לבחור אם להתחדש בדגם אחר או להישאר עם המחשב שרכשו לאחר תשלום היתרה. בין המחשבים שיוצעו: מקבוק אייר 13 אינץ' במחיר של 147 ש"ח לחודש , מקבוק פרו 13 אינץ' במחיר של 179 ש"ח לחודש ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • מקבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully