וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: אפל צפויה להשיק אייפון נטול מגרעת

מחכים לאייפון הבא? שמועות חדשות טוענות כי הדגם שיושק השנה יהיה דגם "S" שיכלול שיפורים מינורים. מתי נראה שינוי מהותי? ככל הנראה בשנת 2022, כשהאייפון יגיע ללא מגרעת

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

השינוי הכי גדול באייפון מזה ארבע שנים? האנליסט מינג צ'י קו טוען כי אפל צפויה לבצע שני שינויים מהותיים באייפונים שיושקו בשנה הבאה, כך שגם השנה, אנחנו צפויים לראות שינויים מינורים בהחלט.,
בהשקה ב-2022, אפל צפויה לזנוח את המסך עם המגרעת, ולשלב את המצלמה בתוך המסך, בדומה למה שסמסונג ויצרניות אחרות עושות כבר מספר שנים. השינוי המשמעותי יוביל ליחס גוף-מסך משופר, אך נראה כי הצרכנים יאלצו להמתין שנה נוספת. עוד האנליסט טוען כי אפל צפויה להשיק גרסה מחודשת לאייפון SE, שיגיע עם מעבד חדש, קישורית דור 5 ויגיע עם מסך זהה בגודל 4.7 אינץ' ועם קורא טביעות אצבע.

השקת אייפון 12, 13 באוקטובר 2020. רויטרס
מחכים לדגם הבא? הוא כנראה יהיה דגם ״S״/רויטרס

ומה לגבי הדגם שיושק השנה? קו טוען כי האייפונים החדשים יגיעו עם שינויים מינורים ויושקו תחת סדרת ה-"S", משמע, יגיעו עם עיצוב זהה אך חומרה ומערך צילום חדשים. עוד הוא הוסיף רק כי הדגמים הבכירים שיושקו בשנת 2022 יגיעו עם המצלמה שמוטמעת בתוך המסך, בדומה לסדרת ה-Galaxy. סמסונג השיקה את העיצוב שכולל מצלמה בתוך המסך כבר לפני שנתיים, עם השקת ה-S10, כך שרק 3 שנים אחרי ההשקה של סמסונג, גם משתמשי אפל יזכו לעיצוב החדש, וזאת בזמן שענקיות הטכנולוגיה עובדות על הטמעת המצלמה מאחורי פאנל המסך, מה שיאפשר לייצר מסך נטול שוליים לחלוטין.

יש לציין כי המוניטין של מינג צ'ו קו כלל בעבר הערכות מדויקות, וגם כאלו שלא. קו טען בעבר כי אפל תדחה את השקת האייפון 12 בחודש וצדק, או על מועד השקת האוזניות האלחוטיות של אפל. מנגד, הוא גם טען כי אפל צפויה להשיק את משקפי המציאות המדומה כבר בשנת 2020 וכי אפל תשיק עדכון לאוזניות ה-AirPods הכולל הגנה מפני מים ואבק, מה שלא יצא לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully