וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט משיקה את תשתית הסיבים האופטיים

חברת הוט הודיעה על השקת פריקט הסיבים האופטיים. בחודשים האחרונים החברה פרסה סיבים ברחבי הארץ, והודיעה כי כבר בימים הקרובים תאפשר HOT ליותר מ-600,000 בתי אב המתגוררים באזורי הפריסה להצטרף לרשת הסיבים האופטיים. השאיפה: 2 מיליון בתי אב עד 2025

חברת HOT מודיעה היום על כניסתה לשוק הסיבים האופטיים בשורת מהלכים טכנולוגיים וצרכניים: השקת שירות אינטרנט במהירות של עד 1000 מגה על רשת הסיבים לצד שדרוג חוויית הצפייה ושורה של מוצרים חדשים. פטריק דרהי, בעל השליטה ב-HOT": Altice גאה להיות חלק מצמיחת המשק הישראלי, והיא מחויבת להצלחת HOT. השקענו יותר מ-10 מיליארד שקל בתשתיות בישראל בעשור האחרון ונמשיך להשקיע עד לפריסה רחבה של סיבים ורשת דור 5, במטרה להצעיד את ישראל לחזית הטכנולוגיה".

כבר בימים הקרובים תאפשר HOT ליותר מ-600,000 בתי אב המתגוררים באזורי הפריסה להצטרף לרשת הסיבים האופטיים. מדי שנה החברה תגיע למאות אלפי בתי אב נוספים - מדובר בקצב חסר תקדים. על פי תוכניות החברה, עד שנת 2025 תגיע הפריסה המתקדמת למרבית מדינת ישראל הן ברשת סיבים אופטיים והן ברשת דור 5. עוד החברה דיווחה על השקה צפויה של שורת מוצרים, בהם נתב אלחוטי חדש ומגדילי טווח, המאפשרים ללקוחות ליהנות מרשת האינטרנט המהירה בישראל בכל מקום ובכל נקודה בבית, הן בחיבור הקווי והן בחיבור אלחוטי. החברה משיקה ממשק מתקדם וחדשני, סטרימר ייעודי, ממיר חדש ועוד. כל אלו יחד מבססים את חברת HOT כחברת התקשורת המעניקה ללקוחותיה את סל הפתרונות המלא והמתקדם ביותר - מחוויית התוכן העשירה והמגוונת ביותר, רשת האינטרנט המהירה והחזקה ביותר לצד חוויית תקשורת מתקדמת וחדשנית.

פטריק דרהי וטל גרנות. יוסי זליגר,
פטריק דרהי, בעל השליטה ב-HOT, ומנכ"לית HOT, טל גרנות-גולדשטיין/יוסי זליגר

בשעה שהוט הודיעה על השקת הסיבים האופטיים, בזק צפויה לקיים מסיבת עיתונאים ב-14 במרץ ובמהלכה תכריז גם היא על השקת הסיבים האופטיים. בשנים האחרונות החברה פרסה את הסיבים בחלקים נרחבים בישראל, אך ההשקה התעכבה בשל החשש שמה תצטרך לאפשר לחברות המתחרות לעשות שימוש בסיבים וזאת במסגרת השוק הסיטונאי, במהלכו חברות תקשורת אחרות יכולות לשווק את התשתיות של בזק והוט ובמחירים נמוכים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully