וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ מתעדכנת: תאפשר להסיר את הוי הכחול גם בהאזנה להודעה קולית

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 17:43

אחרי שאפשרה למשתמשים להסיר את הוי הכחול, משמע חיווי על קריאת ההודעה, ווטסאפ כעת מתעדכנת ומשיקה אפשרות חדשה להסרת הוי הכחול גם בעת האזנה להודעה קולית. עוד ווטסאפ צפויה להשיק תכונה חדשה: שליחת הודעה שנמחקת אחרי זמן שמוגדר מראש בדומה לטלגרם

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

ווטסאפ מתעדכנת: פלטפורמת המסרים הגדולה בעולם משפרת את פרטיות המשתמשים, ומשיקה פיצ'ר חדש. בחודשים האחרונים ווטסאפ שלחה הודעה ובה הודיעה כי היא משנה את התקנון, כשחלק מהשינויים פוגעים בפרטיות המשתמשים. כעת, החברה משחררת פיצ'ר חדש שנועד להעלים את הוי הכחול, כלומר את החיווי, גם בהודעות קוליות. עד כה ניתן היה להעלים את החיווי רק בהודעות טקסט, וכעת החברה מרחיבה את הפיצ'ר גם להודעות קוליות.

אתר WABetaInfo המדווח אודות עדכוני תוכנה בווטסאפ, הבחין בימים האחרונים בפיצ'ר החדש ששוחרר במדינות נבחרות כמו ברזיל, איראן ואינדונזיה. עוד הם דיווחו כי אין צורך לשדרג לגרסה החדשה ביותר של ווטסאפ, כשכל גרסה מעל 2.21.3.19 באנדרואיד ו-2.21.31.2 באייפון, תומכת בעדכון החדש. העדכון החדש החל להשתחרר בצורה הדרגתית למשתמשי האייפון, כשבעתיד הוא צפוי להגיע גם למשתמשי האנדרואיד. ניתן למצוא את ההגדרה החדשה בתפריט ההגדרות, חשבון, פרטיות.

עוד WABetaInfo מדווח כי בקרוב ווטסאפ צפויה להשיק פיצ'ר חדש שיאפשר לשלוח תמונות שנמחקות אחרי זמן מוגדר מראש, וזאת בדומה לתכונה הקיימת שמאפשרת שליחת הודעות שנמחקות בצורה אוטומטית, לאחר שחולף פרק הזמן שהוגדר. אם הפיצ'ר נשמע מוכר, אז נראה שגם הוא נלקח מטלגרם שכבר מציעה את הפיצ'ר מזה מספר שנים. בשלב זה לא ברור מתי הוא יושק, אך מדובר בעוד פיצ'ר שעשוי לנסות לשפר תדמיתית את כך שמדובר בפלטפורמה "בטוחה" וככזאת "השומרת על הפרטיות".

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully