וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום בניסוי בבתי חולים: מספקת טאבלטים עבור קשישים

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 12:21

הטאבלטים משמשים את המאושפזים במרכז הרפואי כרמל ובמרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) לביצוע שיחות וידיאו ומאפשרים לשמור על קשר מרחוק עם בני המשפחה באמצעות הטאבלט הפשוט והידידותי שאינו דורש ידע טכנולוגי

עם פרוץ משבר הקורונה בישראל וכניסתם של אלפי קשישים בישראל לבידוד החלה סלקום בפיתוח מוצר "מתחברים"- מכשיר טאבלט עם וואטסאפ מובנה אשר מאפשר להם לשמור על קשר גם כשנמצאים הרחק מן המשפחה והחברים ללא האתגר הטכנולוגי שמתלווה בתפעול והורדת אפליקציות ותוכנות, תפעול סיסמאות ועוד. בשיתוף פעולה עם חברת האלקטרוניקה תל - עד, החלה סלקום בתכנון וייצור טאבלט סלולרי איכותי במיוחד עבור גיל השלישי הכולל חבילת גלישה לצורך שימוש בכל מקום וללא תלות בתקשורת חיצונית לקבלת שיחות וידאו בצורה הפשוטה והקלה ביותר. נדב אמסלם, סמנכ"ל לקוחות עסקיים בסלקום אמר: "משבר הקורונה גרם לנו להבין כי יש צורך במתן מענה מיידי לצרכיהם של רבים בישראל החיים בבידוד וניתוק מיקיריהם וחווים גם קושי מבחינה טכנולוגית. תגובות הצוותים הרפואיים על השימוש בטאבלטים במחלקות חיוביות מאוד ומרגשות ואנו נערכים להמשך ייצור טאבלטים נוספים".

פיילוט טאבלטים של סלקום. דוברות שמיר אסף הרופא,
הטאבלט של סלקום בשימוש בבית החולים/דוברות שמיר אסף הרופא

בחודשים האחרונים נמכרו אלפי טאבלטים המשמשים קשישים בכל רחבי הארץ. מרכז רפואי כרמל בחיפה היה הראשון שרכש מספר מכשירים במסגרת פיילוט עבור מאושפזים במחלקת הקורונה, המחלקות הפנימיות ולמאושפזים עם צרכים מיוחדים. בסיום הפיילוט יורחב הפרויקט למחלקות אשפוז נוספות. בנוסף, מסיימת סלקום בימים אלה פיילוט נוסף עם המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) במסגרתו התנסו בטאבלט חולים במחלקות קורונה, נשים בסיכון ואורתופדיה במרכז הרפואי.

הטאבלט מאפשר למאושפזים לקיים שיחת וידאו בקלות עם בני המשפחה שבשל מגבלות הקורונה אינם מורשים לבקר. גם עיריית קריית גת רכשה לאחרונה כמה מאות טאבלטים אשר חולקו בין אזרחים ותיקים ואנשים עם צרכים מיוחדים מתושבי העיר.

הטאבלט של סלקום. יח״צ,
״המערכת מאפשרת להקל על תקופת האשפוז״/יח״צ

"הפלטפורמה מאפשרת לנו לתת מענה למטופלים "ותיקים" או בודדים, אשר אין באפשרותם ליצור קשר שוטף עם בני משפחתם. מגיפת הקורונה העצימה את תחושת הניתוק והבידוד מהמשפחות והמערכת מאפשרת לנו להקל על תקופת האשפוז ולדאוג לרווחתם הנפשית של המטופלים, מרכיב חשוב בתהליך ההחלמה. בית החולים מנסה באופן מתמיד לתת מענה מותאם למטופלים וזה מהווה קפיצת מדרגה עבור אוכלוסייה שהקידמה יצרה פערים רבים עבורה", אמר דניאל פוליקר, ממונה על פיתוח והטמעת תהליכי שירות במרכז רפואי כרמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully