וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר פונה ל'ברנז'ה' של עולם השיווק: תקיים שיחת "פרסום מותאם אישית" בקלאבהאוס

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 17:43

פרטנר מקיימת אירוע ראשון בקלאבהאוס: תערוך שיחה בהובלת עמרי ברק, מנהל שיווק ארה"ב ואירופה ב-OrCam, וטל חלוזין, סמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת Innovid, שישוחחו על פרסום מותאם אישית שמשנה את תעשיית הפרסום העולמית

אפליקציית 'קלאבהאוס' שהצליחה בתוך פחות משנה להפוך לזירה נחשקת של מפגשים קוליים ב'חדרים' עם אלפי משתתפים בכל מפגש, מעניינת גם את החברות העסקיות בישראל, על אף שהממשק העסקי טרם הושק בארץ. ביום שלישי (9.3), תקיים חברת התקשורת פרטנר מפגש ראשון ב'קלאבהאוס', בנושא פרסום פורגרמטי, פרסום מותאם אישית על גבי פלטפורמות דיגיטליות.
 
בסוף השבוע פרסמה פרטנר הזמנה לאירוע בהובלת עמרי ברק, מנהל שיווק ארה"ב ואירופה ב-OrCam, וטל חלוזין, סמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת Innovid, שישוחחו על פרסום מותאם אישית שמשנה את תעשיית הפרסום העולמית. עבור פרטנר, מדובר בתחום פעילות בצמיחה בשירות הטלוויזיה פרטנר TV הפועל על גבי האינטרנט עם ממירים חכמים המאפשרים פרסום מותאם בערוצים, ב-VOD ובתפריטים בממשק. מאז השיקה את פעילות הפרסום ב-2018, עלו בשירות הטלוויזיה של פרטנר עשרות קמפיינים של חברות מובילות במשק כמו תנובה, סמסונג, ב.מ.וו, נספרסו, בנק הפועלים, בנק לאומי למשכנתאות ועוד.
 

clubhouse. יח״צ,
המפגש יעסוק בפרסום מותאם אישית בטלוויזיה וכיצד הוא משנה את תעשיית הפרסום העולמית/יח״צ

באמצעות קיום אירוע בפלטפורמת 'קלאבהאוס', המוגבלת עדיין למשתמשי אייפון בלבד, פרטנר פונה למעשה בעיקר ל'ברנז'ה' של אנשי השיווק בחברות השונות, אך סביר להניח שבקרוב נראה חברות נוספות שיפעלו בזירה זו, לקידום מוצרים, שירותים ואף לטובת מכר של ממש.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully