וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תשקול לפני שאתה מגיב": טיקטוק בניסיון לחנך את הגולשים

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 22:11

טיקטוק העולמית משיקה היום שני פיצ'רים חדשים שנועדו לסייע לקהילת המשתמשים להילחם בתופעות של בריונות בפלטפורמה. יוצרים יוכלו לחסום תגובות ומגיבים יקבלו הזדמנות "לשקול מילים"

בווידיאו: חוקר הסייבר גלעד האן על סכנות ההתחזות ברשת/עריכה: דפי מקל

טיקטוק העולמית משיקה היום שני פיצ'רים חדשים שנועדו לסייע לקהילת המשתמשים להילחם בתופעות של בריונות בפלטפורמה. מדובר בצעד של הפלטפורמה להילחם בבריונות ברשת, כשמעתה יוצרים יוכלו לחסום תגובות ומגיבים יקבלו הזדמנות "לשקול מילים", מעין "חינוך" של הגולשים לחשוב מחדש לפני שהם מפרסמים תגובה פוגענית.

"המטרה המרכזית שלנו בטיקטוק היא לספק לקהילה שלנו חוויה כיפית ובטוחה", אמרה ג'ולי דה ביילינקורט, מנהלת מדיניות מוצר טיקטוק. "קריאייטורים משקיעים מאמצים אדירים בעיצוב התכנים שלהם ולכן חשוב לנו לספק להם את הכלים שיעזרו להם לשלוט בחוויה שלהם טוב יותר. אנחנו רוצים שטיקטוק תמשיך להיות מקום בו יצירתיות משגשגת ומקווים שהפיצ'רים החדשים יעזרו לקדם אדיבות וקהילתיות בפלטפורמה", סיכמה.

נערה צעירה עם טיקטוק. ShutterStock
טיקטוק בניסיון ״לחנך״ את הגולשים/ShutterStock

הפיצ'ר "סנן את כל התגובות" (Filter all comments), יאפשר ליוצרים להחליט אילו תגובות יופיעו בסרטונים שלהם. כשהאפשרות הזאת מופעלת, התגובות אינן מוצגות לצד הסרטון באופן אוטומטי אלא אם יוצר הסרטון מאשר אותן באמצעות הכלי החדש. הפיצ'ר הזה מעניק ליוצרים את השליטה בשיח שמתעורר אודות התוכן שלהם ולאשר רק תגובות שלא יעוררו שיח אלים ומתלהם.

הפיצ'ר הנוסף שטיקטוק משיקה, "שקול לפני שאתה מגיב" (Consider before you comment), ינסה לעודד את חברי קהילת טיקטוק להיות נחמדים יותר: בכל פעם שטיקטוקר יכתוב תגובה שכוללת שימוש בביטויים הכוללים מלים אלימות או אופי אגרסיבי, יקפוץ פופ-אפ בחלון התגובות שישאל: "האם ככה באמת אתה רוצה להגיב?". הפיצ'ר החדש נועד לעודד את חברי קהילת טיקטוק להתייחס אלה לאלה בכבוד ויציע למגיבים לערוך מחדש את תגובתם בטרם שליחתה.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully