וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק ניסוי": נטפליקס החלה לאכוף את תופעת "שיתוף הסיסמאות"

עודכן לאחרונה: 12.3.2021 / 14:49

ב-2016 ו-2019 נטפליקס כבר התבטאה על תופעת "שיתוף הסיסמאות" וציינה מצד אחד שמדובר בתופעה "לגיטימית", ובמקביל גם כי אין לה תוכניות לאכוף את "התופעה". כעת משתמשים מדווחים כי ענקית הסטרימינג החלה לאכוף זאת. בנטפליקס ציינו כי מדובר בשלב זה "בניסוי"

ולפעמים החגיגה נגמרת: נטפליקס בניסוי שעשוי לשים סוף לתופעת "שיתוף החשבונות". משתמשים ברחבי העולם הבחינו בהודעה חדשה המופיעה על צג המסך "אם אתה לא גר עם הבעלים של החשבון, תצטרך חשבון משלך כדי להמשיך לצפות". דובר נטפליקס הגיב ל-BBC על ההודעה וציין: "הניסוי נועד כדי להבטיח כי אנשים שרשאים להשתמש בחשבון הנטפליקס, יעשו זאת". כך עולה כי מדובר בניסוי חדש של נטפליקס לאתר אנשים שחולקים את החשבון שלהם עם אנשים אחרים, או משתמשים ב"חשבון שיתופי", דבר שהוא אסור על פי התקנון של נטפליקס.

בשלב זה, מדובר בניסוי שטרם הוחלט לגבי האם האכיפה החדשה תצא לפועל בכל הרשת. עוד בניסוי משתמשים נדרשים לאמת את החשבון עם קוד שנשלח באמצעות הודעת סמס או אימייל. נטפליקס מנסים בכל כוחם לאכוף את שיתוף החשבונות, כשברקע לא ברור כמה משתמשים בכלל חולקים חשבונות ועוברים על תקנון החברה. ענקיות הסטרימינג כמו דיסני, אמזון, HBO ונטפליקס, מאפשרות למשתמשים לפתוח מספר פרופילים תחת חשבון אחד, אך בתנאי שכל הפרופילים גרים באותו הבית.

ב-2016 התבטא מנכ"ל ומייסד נטפליקס, ריד הייסטינגס ואמר: "שיתוף סיסמאות זה משהו שצריך לחיות איתו. יש בזה הרבה לגיטימציה, כמו שאתה משתף את הסיסמה עם אשתך, הילדים. אז אין אין קו בהיר ואנחנו מתמודדים עם זה בסדר". עם זאת, באוקטובר 2018, מנהל מוצא בנטפליקס, גרג פטרס, אמר כי החברה בוחנת את הנושא של שיתוף סיסמאות, אך ציין "אין לנו תוכניות גדולות להכריז עליהן כרגע". במהלך 2020 נטפליקס רשמה גידול של 37 מיליון במספר המינויים, וכעת היא עומדת על מעל ל-200 מיליון מנויים בכל העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully