וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מחירים לא תחרותיים: בזק משיקה את תשתית הסיבים האופטיים

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 12:35

עם עלויות גבוהות, מחירים גבוהים שלא כוללים תשלום עבור ספק ועלות התקנה שעולה 900 שקל, בזק משיקה את תשתית הסיבים האופטיים. בהמשך החברה גם תשיק חבילה עם מהירות של 2.5 גיגה הורדה

בזק מכריזה היום (ראשון) על השקת רשת הסיבים האופטיים. מדובר בפרוייקט התשתיות הגדול בישראל המתבצע לרוחבה ולאורכה של המדינה ובהשקעה של מיליארדי שקלים. החל מהיום, רק כחודשיים וחצי מתחילת הפריסה, יכולים כבר כרבע מיליון משקי בית ברחבי הארץ (מרכז ופריפריה) להתחבר לסיב האופטי של בזק. במסגרת ההשקה מציעה בזק שני קצבי גלישה חדשים; 600 מגה-ביט הורדה ו-60 מגה-ביט העלאה, ובמחיר של 109 שקל לחודש. חבילת ה-1 גיגה-ביט הורדה, 100 מגה-ביט העלאה תוצע של 119 שקל לחודש. אל המחיר יש להוסיף תשלום לספק ועלות התקנה שעומדת על 900 שקל, אך מוצעת במבצע של 50% הנחה, עד ה-12 במאי.

"אני נרגש ושמח להשיק היום לראשונה את רשת הסיבים של בזק. זהו יום חג עבור בזק ועבור מדינת ישראל. כניסה של חברה כמו בזק לשוק הסיבים תוביל למהפכה בענף ועד לסוף השנה 40% ממשקי הבית בישראל יוכלו ליהנות מגלישה בקצבים אולטרה מהירים. מדובר במהלך בעל השפעות מרחיקות לכת על שוק האינטרנט בישראל, ועל הכלכלה והמשק הישראלי כולו. זהו גם צעד בעל משמעות עסקית, שיצעיד את בזק ואת ישראל לחזית הטכנולוגית של רשתות התקשורת המתקדמות בעולם", אמר דודו מזרחי, מנכ"ל בזק.

עובדי בזק פורסים תשתית. יח״צ,
מחירים יקרים, ועלות דמי התקנה גבוהה למדי/יח״צ

בנוסף, בזק הכריזה כי בתוך שבועות ספורים תשיק את חבילת הסיבים המהירה ביותר בישראל עם קצב גלישה העומד על 2.5 גיגה. עד היום הקצב המרבי הניתן ללקוחות פרטיים על ידי כל החברות עומד על 1 גיגה, כך שמדובר בהכפלת הקצב פי 2.5. ההשקה של בזק מעט מאכזבות בשל עלויות גבוהות בהשוואה למתחרות האחרות. עוד בזק דורשת עלות דמי התקנה של 900 שקל, עלות שאצל חלק מחברות הסיבים כלל לא קיימת.

עוד בוואלה!

גוגל תעמוד למשפט בגין האשמות על ״מעקב אחר משתמשים גם במצב גלישה נסתר״

לכתבה המלאה

מעוניינים בספק? שלמו עוד 19.90 שקל

במקביל להשקת הסיבים האופטיים של בזק, בזק בינלאומי הודיעה כי תציע ספק במהירויות של 600 מגה, וכן של 1 גיגה ב- 19.9 שקל בלבד לחודש למשך שנה, זאת במסגרת בנדל הפוך- חבילת ספק + תשתית של בזק. משמע, על כל החבילות שבזק מציעה, יש להוסיף עוד 19.90 שקל ועוד 900 שקל עבור ההתקנה.

בזק בינלאומי. יח״צ,
מתחברים לאינטרנט של בזק? שלמו עוד 19.90 עבור הספק/יח״צ

במקביל להשקה של בזק, פרטנר מדווחת: מעל ל-150 אלף משקי בית חוברו לתשתית הסיבים

מוקדם יותר היום פרטנר דיווחה לבורסה על מצב המנויים במסגרת פרויקט הסיבים האופטיים שהחברה מציעה. לטענת החברה, היא מגיעה כיום ליותר מ-760 אלף משקי בית, כש-150 אלף משקי בית מחוברים כיום לתשית הסיבים האופטיים "פרטנר פייבר". עוד היא מדווחת כי לחברה 186 אלף לקוחות נוספים במסגרת השוק הסיטונאי.

לוגו פרטנר. יחצ,
חיברה כבר 150 אלף משקי בית לתשתית הסיבים/יחצ

"ב-2017 הכרזנו על התכניות שלנו להקים פרויקט סיבים אופטיים בעל חשיבות לאומית, והיום כבר קרוב למחצית מלקוחות האינטרנט של פרטנר הם לקוחות פרטנר פייבר". בנבנישתי הוסיף, כי "פרטנר היא דוגמא לכך שאפשר להגיע להיקפי פרישה משמעותיים בזמן שיא ולייצר שינוי אמיתי באיכות החיים ובתשתיות התקשורת בישראל, בפרויקט שהוא win win גם לצרכני התקשורת וגם לחברת התקשורת ולמשקיעים", אמר איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר.

לאחרונה, החלה פרטנר להרחיב את פרישת הסיבים האופטיים גם ליישובים המאופיינים בבנייה נמוכה של צמודי קרקע כדוגמת היישוב אורנית, שבחר בפרטנר לביצוע פרויקט רישות מלא לכלל משקי הבית ביישוב ולמוסדות המועצה. קיימים היום מספר פרויקטים דומים הנבחנים בחברה, וכן תכניות להרחבת הפרישה בערים בהן פרטנר כבר מחברת לקוחות, גם לשכונות של צמודי קרקע ומבנים נמוכים. החברה מיישמת טכנולוגיית Point-2-Point Gigabit Ethernet בתשתית הסיבים שלה, ומחברת את הסיב האופטי עד בית הלקוח, כך שלקוחות הסיבים של פרטנר נהנים מאיכות גלישה מרבית בלי לחלוק עומסים עם השכנים גם בשעות השיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully