וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנעול החכם "Nuki" נוחת בישראל ביבוא רשמי

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 13:24

המנעול החכם האוסטרי מגיע לישראל ביבוא רשמי: מדובר במנעול המאפשר התקנה עצמית על גבי הצלינדר הקיים של הדלת, והפיכת הדלת לחכמה. המנעול מאפשר חיבור לפלטפורמות HomeKit של אפל והעוזרות הקוליות של גוגל ואמזון

מנעול nuki. יח״צ,
המנעול החכם ״Nuki״ נוחת בישראל ביבוא רשמי/יח״צ

המנעול החכם של Nuki מגיע לישראל ביבוא רשמי: חברת Nuki האוסטרית מייצרת את אחד מהמנעולים החכמים המבוקשים בעולם, ומאפשרת התקנה התקנה עצמית של 3 דקות על בסיס הצילינדר הקיים, והפיכת המנעול "הטיפש" ל"חכם". החברה האוסטרית מיובאת לישראל ביבוא רשמי על ידי א.גולן תקשורת, והיא מציעה את המנעול והמגשר המאפשר חיבור לאינטרנט האלחוטי תמורת 1,550 ש"ח. המנעול תומך בעוזרות הקוליות של גוגל, אמזון, אפל ומאפשר חיבור לתוכנות כמו IFTT ועוד.

המנעול מתקשר עם הטלפון על בסיס בלוטת' (Bluetooth), מופעל בעזרת ארבע סוללות אצבע, כך שאינו זקוק למקור חשמל .חבילת קומבו הכוללת את יחידת המגשר, מאפשרת לשלוט במנעול מכל מקום בעולם. בעזרת המגשר ניתן לפתוח ולנעול את הדלת מכל מקום, לראות את מצב הדלת (פתוחה, סגורה, נעולה, לא נעולה). עוד המגשר מאפשר להפעיל את הפתיחה האוטומטית ואינטגרציות נוספות למערכות בית חכם. כל התקשורת בין הטלפון למנעול (לרבות חיבור לרשת) מוצפנים. ההצפנה נעשית מעל ההצפנה הקיימת של תקשורת בלוטת' 5 עם שכבה נוספת של אבטחה דרך NaCl בה האפליקציה מתקשרת עם המנעול דרך מפתח ייחודי שמוכר רק לשני המכשירים. לטענת היבואן, המערכת עברה בדיקות רבות, לרבות חברות אבטחה ישראליות שביצעו מבדקי פריצה.

מנעול nuki. יח״צ,
המנעול מתקשר עם הטלפון על בסיס בלוטת' (Bluetooth), מופעל בעזרת ארבע סוללות אצבע/יח״צ

לאחר התקנת המנעול החכם ניתן יהיה לפתוח ולנעול את הדלת ישירות מהסמארטפון ומכל מקום בעולם, להעביר מפתחות וירטואליים (הרשאות כניסה) לכל אחד ובכך לנהל את הגישה לבית שלך. במידה ונגנב או נאבד הסמארטפון, ניתן לבטל את ההרשאה בקלות ובמהירות, ואין צורך להחליף צילינדר, בדומה למפתח פיזי שנאבד. עוד ניתן לפתוח אוטומטית את דלת הכניסה לבית כאשר אתם מתקרבים לדלת, כך שאין צורך להוציא את הטלפון מהכיס. את כל זה Nuki מאפשרת במקביל לכך שניתן עדיין לפתוח ולנעול את הדלת עם מפתח מבחוץ, ועל ידי סיבוב ידני מבפנים.

המנעול נמכר תמורת 1,550 ש"ח באתר היבואן הרשמי, ובקרוב יימכר גם בבאג ואייבורי.

  • עוד באותו נושא:
  • מנעולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully