וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפיקו-מן: גאדג'טים שווים לגבר

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 15:31

כמו בכל תקופת חגים רובנו מחלקים ומקבלים מתנות. לא פעם המתנות האלה לא ממש מלהיבות ואולי אפילו די מאכזבות. אם אתם מחפשים לרכוש גאדג'ט שווה ואולי התבאסתם בעצמכם שלא קיבלתם אפילו מתנה אחת- כדאי שתציצו בכתבה הזו

חברת GoPro משיקה את ה-Hero Black 9/יח״צ

חג החירות הקרוב, הלא הוא חג הפסח, עומד להיות מרגש מתמיד. אחרי שנה של ריחוק חברתי בשל מגיפת הקורונה, ואחרי שנה שלא יכלנו לחגוג חגים עם המשפחה -הרי שסוף סוף אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה ונראה כי השנה הזו נחגוג את החג יחדיו. אתם מחפשים לרכוש גאדג'ט שווה ואולי התבאסתם בעצמכם שלא קיבלתם אפילו מתנה אחת נראה שהכתבה הזו במיוחד עבורכם.

אז מה הגדאג'טים המבוקשים בפסח הקרוב? קשה לענות על השאלה הזו בתשובה אחת קצרה. איתי חן, סמנכ"ל הסחר ברשת "בסט מובייל" מספר כי הם רואים עלייה ניכרת בביקוש למכשירי סלולר פרמיום מהמותגים המובילים (iPhone 12/ Galaxy S21). " לפי הנתונים שבידנו" אומר חן" אנחנו רואים גם זינוק ברכישות של מוצרים בקטגוריית אביזרי הגיימינג, כשבין הקטגוריות שרושמות ביקושים ערים ניתן למנות גם את תחום השמע, אוזניות TWS ורמקולים Outdoor. בעקבות גידול ניכר בדרישות נערכנו בחודשים האחרונים עם מלאים גדולים לקראת הפסח, בעיקר בשל בעיות ייצור ובעיות זמינות בחו"ל שנוצרו כתוצאה מהתפשטות הקורונה".

ניסינו למצוא כמה מתנות שוות שכל אחד מכם היה יותר משמח לקבל.

למי שצריכים קצת להתנתק

אחד הגאדג'טים המדוברים של החודשים האחרונים היו אוזניות ה- Galaxy Buds Pro. אחרי שנים של יכולות מעורבות התחום השמע, סמסונג שיחררה לפני מספר חודשים את ה-Galaxy Buds Pro והצליחה להפתיע. מדובר באוזניות בעלות יכולות ביטול רעשים ועיצוב ארגונומי. הן נראות מעולה וגם נשמעות נהדר - לא משנה אם אתם מאזינים למוזיקה באוזניות במהלך ריצה, רוצים להתנתק בזמן העבודה מהבית או מאזינים לפודקאסט בדרך למשרד.

האוזניות עצמן מותאמות לתעלת האוזן וכך משפרות את איכות הצליל. הן בולטות פחות ונראות יותר טבעיות וממזערות את תחושת האוזניים הסתומות. - מכה לא כתובה בתחום אוזניות האין איר. ברוח התקופה הרי האוזניות לא נועדו רק לצרכי בידור אלא גם לצרכי עבודה ומכילות מנגנון ביטול רעשים אקטיבי ומערך מיקרופונים מתקדם היודע להפריד את קולכם מרעשי הרקע הבלתי רצויים ולמעשה מבטיח שתשמעו בצורה ברורה ונקייה..

מחיר מומלץ לצרכן 799 שקל.

galaxy buds pro. יח״צ,
למי שצריכים קצת להתנתק, ה-Buds Pro של סמסונג/יח״צ

עבור הילד בנפש ולמשרד הבייתי: ספיידרמן על השולחן שלכם

בשנים האחרונות קשה היה להתחמק משגעון בובות Funko pop. מגיבורי על דרך נסיכות וגיבורי תרבות ומשחקי מחשב - כל אלו הפכו לפריטי אספנים שיש מי שמוכנים לשלם עליהם גם אלפי דולרים. החסרון היחיד של אלו תמיד היה הפונקציונאליות - בסופו של דבר מדובר בבובה שיושבת על השולחן ו..זהו. אז הכירו את הדבר הבא: רמקול מפוסל בצורת ראשו של גיבור העל האהוב ביותר מהייקום הקולנועי של Marvel - ספיידרמן. הרמקול המרהיב של חברת Camino אמור לספק את רצונם של כל הגיקים באשר הם עם סאונד עוצמתי, וגם מופע אורוקולי מפתיע - העיניים נדלקות בתאורה כחולה, על הקיר שמאוחרי השולחן יוקרן הסמל של ספיידרמן (כן..יש לו מקרן חבוי מאחורה) אה, וכשתפעילו אותו, הרמקול ידבר בקולה של הסייעת הקולית מהחליפה שהכין טוני סטארק לפיטר פרקר בנוקמים. מחיר מומלץ לצרכן: 999 שקל. ניתן להשיג באתר בסט מובייל ובסניפי הרשת ברחבי הארץ

ספיידרמן. יח״צ,
עבור הילד בנפש ולמשרד הבייתי: ספיידרמן על השולחן שלכם/יח״צ

יותר מהכל: מטיילים בחג ויוצרים זכרונות עם ה-GoPro HERO9 Black

עם חיישן צילום חדש, המאפשר צילום וידאו באיכות של עד 5K, תמונות באיכות 20MP, מייצב וידאו HyperSmooth 3.0, מסך תצוגה קדמי חדש וחיי סוללה ארוכים יותר ב- 30% - מצלמת האקסטרים הפופולארית ביותר בעולם תאפשר לכם ליהנות ולתעד את כל הרגעים המשמעותיים בטיולים שלכם במהלך חג האביב ועוד הרבה מעבר. ל- GoPro Hero9 Black גם מגוון תכונות ייחודיות וקולקציית אביזרים עשירה, הכוללת גם מארז איכותי ועמיד במיוחד, מסך תצוגה קדמי בגודל 1.4", סוללה נשלפת, מצב TimeWrap 3.0 מלא או חלקי, שידור וידאו חי באיכות 1080p, 3 מיקרופונים מובנים לצמצום רעשי רקע, עמידות בפני מים ואבק ועוד, המאפשרים למשתמשים בה חווית צילום בלתי מתפשרת. מחיר מומלץ לצרכן: 1,849 ₪. כרגע נמכר במבצע אביב מיוחד עד ה- 4.4.21 במחיר: 1,699 שקל.

gopro hero 9black. יח״צ,
מטיילים בחג ויוצרים זכרונות עם ה- GoPro HERO9 Black/יח״צ

לעולם בעקבות השמש: סדרת שעוני ה- GARMIN INSTINCT Solar

מזג האוויר מתחיל להתחמם וזה בדיוק הזמן להכיר את סדרת שעוני ה- Instinct Solar שנותנת לשמש לעבוד בשבילנו. בסדרה, 3 שעוני ספורט אקסטרים מוקשחים, הכוללים טעינה סולארית, GPS מובנה ועמידות בפני מים, אבק, זעזועים ומים (עד לעומק של 100 מטרים) בהתאם לתקן הצבאי האמריקאי G810. לשעונים חיי סוללה ארוכים יותר - של עד 50 ימי שימוש רצופים - יוכלו המשתמשים בהם ליהנות מכל התכונות של שעון ספורט - שטח חכם, לרבות מדידה של מגוון מדדי בריאות, דוגמת דופק, רמת מתח, שינה וכו', לצד תמיכה מלאה בעברית ותכונות ייחודיות שפותחו במיוחד לשימוש בסביבת שטח הדורשת יותר מ- GPS בלבד, דוגמת יישום ה- TracBack, המאפשר ניווט אל נקודת ההתחלה במקרה של בעיית התמצאות, יישום ה- GARMIN Explore, לתכנון חכם של מסלולים מבעוד מועד, תכונות ייחודיות לרכיבת אופני שטח, לפעילות טיפוס קירות בתוך מבנים ועוד.

בסדרת ה- Instinct Solar ניתן למצוא 3 דגמים: הראשון Instinct Solar, השני Instinct Solar SURF, דגם ייעודי לחובבי הגלישה בכל הרמות המציע יכולות ניטור ומדידה במים, לרבות זמני גלישה, גאות ושפל, מהירות, אורך גל ועוד, והשלישי Instinct Solar Tactical, המיועד במיוחד לשימוש בפעילויות מבצעיות וצבאיות ומציע תכונות ייחודיות, דוגמת תאימות לאמצעי ראיית לילה, מצב מארב (התגנבות) ועוד. מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 1,699 שקל.

garmin instinct solar. יח״צ,
סדרת שעוני ה- GARMIN INSTINCT Solar/יח״צ
  • עוד באותו נושא:
  • פסח
  • גאדג'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully