וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפיקו-וומן: 5 גאדג'טים שווים לנשים

כמו בכל תקופת חגים רובנו מחלקים ומקבלים מתנות. לא פעם המתנות האלה לא ממש מלהיבות ואולי אפילו די מאכזבות. אם אתם מחפשים לרכוש גאדג'ט שווה ואולי התבאסתם בעצמכם שלא קיבלתם אפילו מתנה אחת- כדאי שתציצו בכתבה הזו- כתבה שניה בסדרה

העכבר MX3 של חברת לג׳ויטק/יח״צ

חג החירות הקרוב, הלא הוא חג הפסח, עומד להיות מרגש מתמיד. אחרי שנה של ריחוק חברתי בשל מגיפת הקורונה, ואחרי שנה שלא יכלנו לחגוג חגים עם המשפחה - הרי שסוף סוף אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה ונראה כי השנה הזו נחגוג את החג יחדיו. אז רגע לפני שהחג מגיע, יצאנו לחפש עבורכם את הגאדג'טים הכי שווים, או לפחות כאלו שאנחנו היינו שמחים לקבל כמתנה. בכתבה הקודמת התמקדנו בגאדג'טים לגברים והיום, איך לא, אנחנו עם 5 גאדג'טים מגניבים שאנחנו די בטוחים שלא תהיה אחת שתסרב להן. מוכנים? אנחנו מתחילים.

עבודה מכל מקום ובדיוק בסטייל שמתאים לך - מקלדת ועכבר מעוצבים של Logitech

השנה האחרונה הובילה את כולנו לעבוד מהבית, או בעצם מהמשרד, ואז שוב מהבית. או בקיצור - מכל מקום. ואין שום סיבה לא לעשות את זה בנוחות מירבית ובשיא הסטייל. המקלדות והעכברים המעוצבים של Logitech, שמגיעים בצבעים שחור, לבן או ורוד, יהפכו כל פינת עבודה לנעימה, פרודוקטיבית ויפה הרבה יותר. עם ביצועים ללא פשרות, תכנון ששם דגש על הנדסת אנוש והמון תכונות ייחודיות הן למשתמשות ה- Windows והן למשתמשות ה- Mac, אין שום דבר שלא תצליחי לעשות גם כשהמשרד כבר מזמן עבר אל פינת האוכל.

ה- MX Anywhere 3 מציע אפשרות חיבור של עד 3 מכשירים (מחשבים/ מחשבי לוח/ טלפונים ניידים), אפשרות לגלול עד 1,000 שורות בשנייה הודות לגלגלת MagSpeed, חיי סוללה ארוכים במיוחד של עד 70 ימי שימוש ועוד. עוד בקולקציה שמציעה Logitech ניתן למצוא גם את ה- K380, מקלדת מעוצבת וקומפקטית, המאפשרת עבודה נוחה ורציפה על גבי מקלדת מלאה אלחוטית - לניידות מרבית, וגם עכבר ה- M350 הקומפקטי והאלחוטי, שמאפשר עבודה נוחה ומלאת שיק. מחירים מומלצים לצרכן: M350 במחיר של 129 שקל, K380 ב-199 שקל, MX Anywhere 3 ב-349 שקל.

mx3 של לוג׳יטק. יח״צ,
יהפכו כל פינת עבודה לנעימה, פרודוקטיבית ויפה הרבה יותר, עם ביצועים ללא פשרות/יח״צ

אביב בריא יותר: מסחטת מיצים בכבישה קרה מבית Kuvings

הקיץ בפתח ומשהו במזג האויר שמתחמם עושה לנו חשק לתזונה בריאה יותר, קלילה יותר וכזו שתעזור לנו להרגיש שעשינו בכל יום עוד משהו קטן בשביל הגוף שלנו. מיצים בכבישה קרה הם כבר מזמן לא טרנד ועל היתרונות הבריאותיים שלהם אי אפשר להתווכח. ה- Kuvings B1700 היא מסחטת מיצים מפירות שלמים המעוצבת לשימוש נוח, בטיחותי ונקי. המסחטה מיועדת לסחיטת מיצי בריאות בכבישה קרה, השומרת על מירב הערכים התזונתיים של הפרי או הירק, בקלות ובנוחיות מרביות. המסחטה קלה לניקוי ולתחזוקה, ומספקת משקאות פרי וירק בריאים ללא צורך בחיתוך לקראת הסחיטה. מחיר מומלץ לצרכן: 1,190 שקל.

kuvings. יח״צ,
מספקת משקאות פרי וירק בריאים ללא צורך בחיתוך לקראת הסחיטה/יח״צ

להיכנס לכושר: Nintendo Ring Fit Adventure

המארז המיוחד שמציעה Nintendo ישראל ביבוא רשמי של תור גיימינג, יכניס אותך לכושר מבלי לצאת מהבית ויספק חוויה לכל המשפחה. המארז, שכולל את הקונסולה הפופולארית ביותר בישראל Nintendo Switch וכמובן את ה- Ring Fit, אביזר הכושר המהפכני, מאפשר להתאמן בכיף, נוחות והכי חשוב - במזגן הביתי. עוד כולל המארז גם את המשחק Ring Fit Adventure, רצועת רגל וטבעת Ring Con כדי שתוכלו להפיק את המיטב מהאימון שלכן. מחיר מומלץ לצרכן: 1,849 שקל (במקום 1,968 שקל) למארז, או 399 שקל ל- Ring Fit בלבד.

רינג פיט. נינטנדו חו"ל,
מאפשר להתאמן בכיף, נוחות והכי חשוב – במזגן הביתי/נינטנדו חו"ל

לנצל כל רגע עד הסוף עם Galaxy Watch Active 3

בשנה האחרונה חלק לא מעט מאיתנו גילה את החדווה שבריצה או הליכה ספורטיבית - בעיקר מאחר וזו היתה הדרך היחידה לצאת מהבית להתאוורר בזמן הסגרים. אז למה שלא תשדרגו את החוויה עם שעון ה-Galaxy Watch Active 3 של סמסונג. הדגם החדש של סדרת שעוני הספורט אלגנט של החברה משלב את הפרודוקטיביות של הסמארטפונים עם טכנולוגיות בריאות מובילות - הכל תחת אריזה אלגנטית ואופנתית מתמיד. Galaxy Watch3 משתמש ב-LED אדום וקרניים תת-אדומות כדי לאמוד את רמות ה-SpO2 שלכם או את כמות החמצן בזרם הדם שלכם.

מכיוון שריווי החמצן קשור ישירות לתפקוד הפיזי, תוכלו להשתמש ב-Galaxy Watch3 כדי לקדם את השגרה שלכם לשלב הבא למשל באמצעות מעל ל- 120 תוכניות אימון כושר ביתיות לבחירה שגם מסתנכרנות עם מסך הטלויזיה שלכם ויציגו נתונים בזמן אמת. השעון מגיע בשני גדלים: 45 מ"מ או 41 מ"מ, כל אחד עם למעלה מ-40 עיצובים דיגיטליים שונים ובשלושה גוונים יוקרתיים של שחור מיסטי, כסוף מיסטי וארד מיסטי .מחיר מומלץ לצרכן: החל מ 1,699 שקל.

galaxy watch 3. יח״צ,
ה-Galaxy Watch Active 3/יח״צ

זום וטיקטוק כמו מקצוענים עם הלד רינג

בשנה האחורנה נורות הלד רינג הפכו ללהיט של ממש מסיבה פשוטה למדי: בין אם את מצלמת סרטונים לטיקטוק או עולה לשיחות זום במשרד הבייתי, הרי שתאורה טובה מעולם לא הזיקה לאיש. בדיוק עבור הנישה הזו החלה רשת בסט מובייל למכור את החצובה המקצועית של QUE הכוללת תאורת LED בקוטר "10. אז במה מדובר? פשוט - נורת לד טבעתית הניתנת לכיוונון בקוט 10 אינץ' עם 3 מצבי תאורה: לבן, צהוב ולבן חם כאשר לכל מצב תאורה 10 דרגות בהירות מתכווננות. הנורה עצמה נטענת ומגיע עם חצובה שניתנת לכיוונון עד לגובה של 210 ס"מ. תוכלי להשתמש בה לשיחות וידאו, הקלטות לייב שונות ולתמונות סלפי מושלמות. מחיר מומלץ: 249 ש"ח להשיג בסניפי רשת בסט מובייל ובאתר האינטרנט של החברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully