וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלכם ברשימה? ווטסאפ תפסיק לעבוד במיליוני סמארטפונים וביניהם גם האייפון

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 8:40

מיליוני עד עשרות מיליוני סמארטפונים ומכשירים: השירות שבבעלות פייסבוק משרת מעל למיליארד וחצי משתמשים, ובקרוב צפוי להפסיק לעבוד במכשירי אייפון, אנדרואיד

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם, ווטסאפ, תפסיק לתמוך בימים הקרובים במיליוני מכשירים ניידים ובהם מכשירי אייפון מדגם 4S ומטה. השירות שבבעלות פייסבוק משרת כיום מעל למיליארד וחצי משתמשים ולא מעט מהם הולכים להפסיק לקבל תמיכה עבורו. בין המכשירים ברשימה ניתן למצוא מכשירי אייפון הפועלים בגרסת iOS 9 ומטה ובמקביל גם מכשירי אנדרואיד מכל היצרניות הפועלים בגרסת 4.0.2 ומטה.

בפברואר אשתקד ווטסאפ הודיעה על הסרת התמיכה במכשירי אייפון המריצים את גרסת iOS 8 ומטה. אז, אלו היו מכשירי האייפון 4 שהופסקה בהם התמיכה בווטסאפ. כעת מגיע הדור הבא: מכשירי אייפון 4S שמסוגלים להריץ את מערכת ההפעלה iOS 9 בלבד. אם אתם בעלי אייפון 4S, ייתכן ואלו הימים האחרונים שבהם ווטסאפ תעבוד ולכן מומלץ לייצא ולגבות את כל היסטוריית השיחות, לפני שהפלטפורמה תפסיק לעבוד לחלוטין, וכל היסטוריית ההודעות תאבד.

ווטסאפ מסירה תמיכה מסמארטפונים ישנים בשל עלויות אחזקה גבוהות, ובמקביל גם דרישות חומרתיות שעולות בכל גרסה חדשה, ואילו האייפונים הישנים שמגיעים עם חומרה ישנה, כבר לא יכולים לעמוד בדרישת הגרסאות החדשות. בין השקת הפיצ'רים בגרסאות החדשות, ווטסאפ גם משדרגת ומתקנת חורי אבטחה, וכעת, בשילוב האחזקה הגבוהה והפסקת עדכוני התוכנה של מערכת ה-iOS, ווטסאפ מודיעה על המהלך.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully