וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון הצפוי לווטסאפ שיקל על האזנה להודעות קוליות

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 12:42

השנה 2021 ואנשים עדיין שולחים הודעות קוליות, ובעוד שהפיצ'ר שמצד אחד מקל על מי ששולח את ההודעות, מקשה על מי שמאזין להן (בטח שמדובר בהקלטה ארוכה). דיווחים על פיצ'ר חדש שעשוי להקל על מי שמאזין להודעות קוליות, ובמיוחד כאלו שהן ארוכות

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

לכל אחד יש את האיש קשר ששולח הודעות קוליות בלי הפסקה ואנחנו חייבים להודות באמת: זה בלתי נסבל. על פי אתר WABetainfo המדווח על עדכונים לווטסאפ, נראה כי אנו צפויים לראות בשבועות או בחודשים הקרובים, פיצ'ר חדש שיקל על המשתמשים בעת האזנה להודעות קוליות - ובמיוחד כאלו שהן ארוכות במיוחד. פיצ'ר ההודעות הקוליות ספק מקל על המשתמשים וספק מקשה עליהם, אך כעת לפי הדיווח, ווטסאפ עובדת על עדכון שאומנם לא "ישים סוף" להודעות הקוליות, אך כן יעזור לשמוע אותן במהירות גבוהה יותר.

הפיצ'ר המוסתר התגלה בגרסת הבטא לאנדואיד (2.21.6.11), ובשלב זה לא ברור אם יהיה זמין גם לאייפון מיד בעת ההשקה, או אם בכלל יושק. חלק מהמשתמשים גילו כי בעת לחיצה על התמונה שלצד ההודעה קולית, ניתן לשנות את מהירות ההודעה הקולית עד פי 2. אם זה נשמע לכם מוכר, אז הפיצ'ר כבר זמין בטלגרם, ומדובר בעוד תכונה שווטסאפ "מעתיקה" מהמתחרה. עוד התגלה כי ווטסאפ תאפשר לנהל שיחה עם מוקד התמיכה מתוך האפליקציה, ואף תבצע שינוי לקטגוריית "הארכיון". עד כה, כל שיחה שהועברה לארכיון, חזרה למסך השיחות בעת שהמען שלח הודעה, ואילו בקרוב כל שיחה שתעבור לארכיון תשאר שם, גם כאשר תתקבל הודעה.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully