וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס מתעדכנת: מוסיפה קטגוריית סרטים באורך מרבי של 90 דקות

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 11:26

זה התחיל בציוץ ויראלי שזכה ל-400 אלף לייקים, ובו ביקרה אחת הגולשות את נטפליקס. "לא לסרטים מעל לשעתיים, כן לסרטים של שעה וחצי", כך נראה בציוץ. כעת, נטפליקס מעדכנת את הפלטפורמה ומוסיפה קטגוריה חדשה שתעזור לצפות בסרטים קצרים יותר

טריילר הסרט "משפט השבעה משיקגו"/נטפליקס

נטפליקס בריטניה הודיעה על הוספת תכונה חדשה שתאפשר חיפוש יעיל יותר של סרטים. בין אם אין לכם זמן לצפות בסרט שאורכו מעל שעתיים, או שפשוט אתם לא רוצים "לצפות בסרט כבד", הקטגוריה החדשה תסנן סרטים שהם עד 90 דקות. בעוד שתחילה נראה כי הקטגוריה זמינה רק עבור משתמשי בריטניה, נטפליקס העולמית הגיבה בנושא וצרפה קישור לקטגוריה שדרכו ניתן לצפות בקטגוריה גם מתוך ישראל. "אם סרט של שעתיים גורם לכם למחויבות גדולה (אבל צפייה של עונה שלמה עם 10 פרקים לא), זה בשבילכם: סרטים מתחת ל-90 דקות", כתבה נטפליקס.

הקטגוריה החדשה בנטפליקס. צילום מסך, צילום מסך
הקטגוריה החדשה בנטפליקס/צילום מסך, צילום מסך

הקטגוריה החדשה זמינה תחת קטגוריית הסרטים באפליקציה, ואחרי בחירה ב"סרטים מתחת ל-90 דקות", ניתן לסנן את הרשימה מתוך מספר קטגוריות: הטרנדיים, הסרטים של נטפליקס (Netflix Originals), דוקומנטריים, רומנטים, דרמה, קומדיה, סרטי הוליווד ועוד. מבדיקה שלנו, נראה כי הקטגוריה עדיין לא זמינה עבור כל המשתמשים בישראל, אך ניתן לגשת אליה על ידי לחיצה כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הקטגוריה החדשה של נטפליקס הגיעה בעקבות ביקורת של גולשים רבים, וביניהן גם של הגולשת קלי אדמס, שההשתמשה בתמונות מהריאיון של מייגן מרקל והנסיך הארי, ובו "צחקה" כי סרטים שאורכם שעתיים ארוכים מדי, ואילו סרטים באורך 90 דקות עשויים להיות "יותר רלוונטיים". הציוץ זכה למעל 400 אלף לייקים, וזמן קצר אחר שצייצה (ב-11 במרץ), נטפליקס הוסיפה את הקטגוריה.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully