וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תודה על הצהרה מפתיעה ואמיצה": הרשת לועגת לנפתלי בנט

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 12:35

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, חתם בשידור חי על מסמך התחייבות כי לא יצטרף לממשלה בראשות יאיר לפיד, וזאת אחרי שהצהיר כי הוא עתיד להציג "מסמך דרמטי". המהלך של בנט עורר לא מעט תגובות ברשת, ואספנו את התגובות הטובות ביותר

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, חתם אמש (ראשון) בשידור חי על מסמך התחייבות כי לא יצטרף לממשלה בראשות יאיר לפיד. בנט שנכח באולפן ערוץ 20 הסביר כי החתימה נועדה להזים את טענותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפיהן יקים ממשלה עם לפיד. הצעד גרר ביקורת במערכת הפוליטית, כולל משותפיו האפשריים להובלת הגוש החלופי לנתניהו.

"נתניהו מריץ ספין במליוני שקלים כאילו אכתיר את יאיר לפיד לראשות הממשלה", הסביר בנט את המהלך. "אני לא חייב דין וחשבון לביבי אלא לציבור, ואני אומר כאן - לעולם לא אתן את ידי להקמת ממשלה בראשות יאיר לפיד, לא בצורה רגילה או רוטציה. הטעם הוא פשוט, אני איש ימין והוא איש שמאל ואני לא פועל נגד הערכים שלי".

בנט הזמין בשידור את נתניהו לחתום באותו מסמך על התחייבות אחרת, לפיה הוא לא יישען על קולותיהם של מפלגת רע"מ בראשות מנסור עבאס לטובת הקמת ממשלה בראשותו, אפשרות שנתניהו שלל בראיונות שהעניק בשבועות האחרונים בבחירות לכנסת ה-24. ברשת לא איחרו להגיב למהלך של בנט, ובעיקר לעגו. אספנו את התגובות הטובות ביותר.

אז מה דעתכם?
מוזמנים לדבר על זה בעמוד הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully