וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: מחשב נייד עם קישורית דור 5

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 13:06

לראשונה: מחשב נייד תומך 5G מגיע לישראל ומשווק על ידי פרטנר. מדובר באחד המחשבים הניידים הראשונים בעולם התומכים בגלישה ברשת 5G. ה- Acer Spin 7 5G הוא מחשב נייד היברידי, בעל מסך מתקפל 360 מעלות ועט סטיילוס מבית Wacom

acer spin 7. יח״צ,
לראשונה בישראל, מחשב נייד עם קישורית דור 5/יח״צ

הדור ה-5 בסלולר מבטיח ביצועי גלישה מצוינים, עם יכולות סלולריות שמקבילות לביצועי סיבים אופטיים בגלישה ביתית, כלומר, קצב הורדה של עד 1,000 מגה מהסמארטפון. כעת, הטכנולוגיה הזו מגיעה גם למחשבים ניידים, ולראשונה מחשב נייד תומך 5G מגיע לישראל ומשווק על ידי פרטנר. מדובר באחד המחשבים הניידים הראשונים בעולם התומכים בגלישה ברשת 5G. ה- Acer Spin 7 5G הוא מחשב נייד היברידי, בעל מסך מתקפל 360 מעלות ועט סטיילוס מבית Wacom אשר תומך בקישורית ה- 5G. ישראל היא המדינה השנייה בעולם אשר משיקה את הדגם במחיר של 7,100 שקל, אחרי שהמוצר הושק בארה"ב ובחנות האונליין של Acer בלבד.

בפרטנר ביצעו בחודשים האחרונים סדרה של בדיקות והתאמות לרשת ה- 5G בשיתוף פעולה עם נציגות Acer בישראל והיבואן ניופאן, על מנת להביא את בשורת הדור ה-5 לצרכני הטכנולוגיה ה'כבדים', שמעוניינים במחשב נייד חזק ועוצמתי, שתומך בגלישה במהירות של 1,000 מגה ברשת הביתית ובסלולר, בזכות הפונקציונאליות שלו בשילוב 5G ו- WiFi 6.ה- Acer Spin 7 5G מכיל את מעבד Qualcomm החדשני Snapdragon 8cx המותאם לעבודה ב-5G וכולל בין היתר גם תקשורת אלחוטית בתקן WiFi 6 החדש. הדגם שמושק בישראל ומשווק על ידי פרטנר, כולל נפח אחסון 512GB מהיר UFS , וזיכרון עבודה 8GB SD RAM LPDDR4X .

acer spin 7. יח״צ,
יעלה לכם 7,100 שקל/יח״צ

המסך הינו מסך מגע מתקפל בגודל 14 אינץ', ברזולוציית Full HD 1920X1080 בעל בהירות גבוהה של 250 Nits ובטכנולוגיית Acer Cinecrystal. המחשב הנייד כולל גם אבטחה באמצעות טביעת אצבע, מקשים מוארים וציפוי מתכתי לעמידות גבוהה. בפרטנר מציינים כי היתרונות הרבים של המחשב, הפונקציונאליות שלו בשילוב 5G ו- WiFi 6 הופכים אותו לכלי עבודה אמיתי ואיכותי אשר יכול לספק פתרון איכותי בכל מקום, כך שמי שרוצה את החבילה השלמה ימצא את מבוקשו במחשב זה.

טכנולוגיית דור 5 בסלולר הושקה בישראל לפני כחצי שנה, והפריסה מתקדמת בקצב מואץ. רוב לקוחות הסלולר בישראל עדיין גולשים על גבי רשת הדור ה-4 לא רק בשל הפריסה הרחבה יותר של אתרי LTE ברחבי הארץ, אלא גם מכיוון שרוב המכשירים הסלולריים שבשימוש בישראל לא תומכים בטכנולוגיית 5G ובתדרים הזמינים בארץ. הדור ה-5 מביא חוויית גלישה סלולרית מהירה במיוחד בסמארטפון, אבל בשורה עוד יותר משמעותית היא בתמיכה ב-IoT וביישומים שונים שיוכלו להיתמך ב-5G. המחשב הנייד של Acer הוא רק ההתחלה של עולם שלם של מכשירים, גאדג'טים ואפילו מכוניות, שיתחברו בשנים הקרובות לרשת ה-5G שנפרסת בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully