וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק" 13,900 שקל: לנובו משיקה את המחשב המתקפל X1 Fold

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 21:57

בשיא תקופת הביקוש למחשבים חדשים, לנובו משיקה בישראל את סדרת מחשבי ה-X1 החדשה למגזר העסקי. בין המוצרים שהושקו ניתן למצוא גם תחנות עבודה חזקות במיוחד לצד המחשב הראשון בעולם שמגיע עם מסך גמיש

lenovo x1. יח״צ,
״רק״ 13,900 שקל: לנובו משיקה את המחשב המתקפל X1 Fold/יח״צ

חברת לנובו השיקה בישראל את ה-X1 Fold, המחשב עם המסך המתקפל הראשון בעולם, לצד שלל דגמים חדשים עבור המגזר העסקי. השנה האחרונה הייתה גדולה בעולם המחשבים, שכן חברות רבות נאלצו לשלוח את העובדים שלהם לבתים. החברה הסינית שיתפה כי כתוצאה מכך, ההתפתחות בתחום הגיעה השנה לשיאה כשהביקוש למחשבים חדשים במגזרי העסקים והגיימינג רק הלך וגבר. לכן, עם השקת הדגמים החדשים בסדרת ה-X1, ניתן לראות גם מחשבים מסדרת היוגה, המאפשרת את פתיחת מסך המחשב ב-360 מעלות, וכן מחשבים נייחים חדשים בעלי חומרה חזקה במיוחד.

גולת הכותרת של ההשקה היא ככל הנראה ה-X1 Fold, המחשב הראשון בעולם שמגיע עם מסך מתקפל, ממש כמו בעולם הסמארטפונים. את הפולד ראינו לראשונה בתערוכת CES בווגאס לפני כשנתיים, שם הוא הוצג כקונספט הכלאה בין עולם המכשירים הגמישים לעולם המחשבים. התוצאה היא מחשב בעל מסך OLED בגודל 13.3 אינץ' אותו ניתן לקפל ל-2, מה שהופך אותו לקומפקטי במיוחד. עוד חשוב לציין שעל אף היותו קטן, החומרה שלו עדיין מסוגלת להתמודד עם המחשבים המובילים בקטגוריה. מתחת למכסה המנוע תמצאו מודם סלולרי בטכנולוגיית 5G לצד 8 גיגה זיכרון ראם וטרה-בייט של אחסון פנימי מהיר. כמו כן, המחשב עטוף בכיסוי עור, הוא שוקל פחות מקילוגרם וניתן לחבר אליו באופן מגנטי מקלדת בלוטות', אותה ניתן לאחסן ברווח שבין חלקי המסך בעת הקיפול. את הפולד ניתן לרכוש בישראל כבר עכשיו בתג מחיר של 13,900 שקלים.

בנוסף ל-X1 Fold, השיקה לנובו בישראל את דגמי הפרימיום החדשים במשפחת מחשבי ה-ThinkPad כשבראש הסדרה ה-ThinkPad X1 Titanium Yoga. זהו מחשב ה-ThinkPad הדק ביותר שהחברה אי פעם יצרה ובעל ציפוי טיטניום לעמידות גבוהה במיוחד. הוא מגיע עם מעבדי אינטל לעולם העסקי מהדור העשירי, מסך בגודל 13.5 אינץ' ביחס של 3:2, צריכת חשמל נמוכה לחיי סוללה טובים יותר, תמיכה ב-Dolby Vision ומערכת רמקולים התומכת ב-Dolby Atmos. בדומה לפולד, גם הטיטניום יוגה מגיע עם מודם סלולרי התומך בטכנולוגיית 5G. לצדו הושק גם ה-X1 Nano, שדומה לו כמעט לחלוטין במפרט. הנאנו מגיע עם מסך קטן יותר בגודל 13 אינץ' בלבד ובמשקל של 907 גרם - הקל ביותר בתולדות הסדרה. מחשבי ה-X1 כולם מגיעים גם עם טכנולוגיית ווינדוס Hello לפתיחה מהירה ממצב נעילה. את המחשבים תוכלו לרכוש כבר עכשיו תמורת 10,930 שקלים ו-9,190 שקלים, בהתאמה.

lenovo x1. עמית לגו, מערכת וואלה!
בנוסף ל-X1 Fold, השיקה לנובו בישראל את דגמי הפרימיום החדשים במשפחת מחשבי ה-ThinkPad/מערכת וואלה!, עמית לגו

עוד הציגה לנובו את תחנת העבודה P620 ThinkStation, בה אפשר למצוא את מעבד ה-Threadripper PRO של AMD עם עד 64 ליבות מחשוב. תחנת העבודה תומכת באופן מלא ב-PCIe 4.0 ובקישוריות רשת מהירה של 10 גיגה-ביט לשנייה. נתוני החומרה קצת מסחררים, עם יכולת שדרוג המחשב לעד 512 גיגה ראם ו-20 טרה-בייט של אחסון. תחנת העבודה הקטנה יותר בסדרה, ThinkStation P340 Tiny, נחשבת לקטנה בעולם ובכך מאפשרת למקם אותה כמעט בכל מקום. ה-P340 מגיעה עם מעבדי i5 עד i9, עד 4 טרה-בייט של אחסון מהיר ותמיכה בעד 6 מסכים בו זמנית. בנוסף, צפוי לנחות כאן בקרוב ה- Tab P11 Pro, טאבלט האנדרואיד החזק ביותר של לנובו. הוא מצויד במסך OLED, ארבעה רמקולים מבית JBL וגוף דק במיוחד העשוי מסגסוגת אלומיניום וצפוי לעלות כ-2,449 שקלים.

במגזר הפרטי, השיקה בישראל גם את דגמי הדגל של משפחת היוגה, ה-Yoga 9i וכן הגרסה הדקה שלו, ה-Yoga Slim 9i, עם מסכי 14 ו-15 אינץ'. נוסף על כך, הוצגו גם דגמי ה-Yoga 7i ו-Yoga Slim 7i. כלל המחשבים בסדרה מציעים עיצוב חדש ששומר על היסודות של סדרת המחשבים, מעבדי אינטל בדור 11, טעינה מהירה וחיי סוללה של עד 16 שעות עבודה, בהתאם לדגם. המחשבים זמינים כבר עכשיו בישראל תמורת 7,290 שקלים לדגם ה-9i Slim, מ-7,190 שקלים לדגם ה-9i, מ-4,140 שקלים לדגם ה-7i Slim ומ-4,540 שקלים לדגם ה-7i.

  • עוד באותו נושא:
  • lenovo
  • לנובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully