וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משאירים את הארנק בבית? מאסטרקארד משיקה בישראל את טכנולוגיית ה-Tap on Phone

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 22:12

חברת האשראי מאסטרקארד השיקה בישראל את טכנולוגיית ה-Tap on Phone, שתאפשר לבעלי עסקים להשתמש בסמארטפונים כעמדת סליקת אשראי ניידת. Tap on Phone תאפשר בעתיד לכל נקודת מכירה או בעל/ת עסק עם טלפון חכם או טאבלט אנדרואיד לקבל תשלומים ללא מגע

חברת האשראי מאסטרקארד השיקה בישראל את טכנולוגיית ה-Tap on Phone, שתאפשר לבעלי עסקים להשתמש בסמארטפונים כעמדת סליקת אשראי ניידת. ההשקה בישראל מגיעה בשיא מהפכת התשלומים הדיגיטליים בישראל. עם השקת שירות ה-Garmin Pay בינואר אשתקד, שירותי התשלום ללא מגע הפכו מהר מאוד למיינסטרים עם חברות נוספות כמו מקס, כאל וישראכרט וכן הבנקים לאומי והפועלים, שהשיקו כאלה משלהן. "Tap on Phone תאפשר בעתיד לכל נקודת מכירה או בעל/ת עסק עם טלפון חכם או טאבלט אנדרואיד לקבל תשלומים ללא מגע. כמו כן, הטכנולוגיה מאפשרת לספק קופות דילוג מהירות, שחשובות יותר ויותר ככל שהצרכנים מחפשים חלופות מזומנים ללא מגע וללא שהיה ארוכה במקום", מסר עוז עזריה, דירקטור פיתוח עסקי במאסטרקארד ישראל.

למעשה, עד כה, האפשרות לשלם ללא מגע באמצעות כרטיס אשראי תומך או עם הסמארטפון, הייתה חלק ממסופי ה-EMV הנמצאים בקופות העסקים השונים. אותם מסופים איפשרו להם לחייב את המשתמשים באמצעות הפתרונות הקיימים כיום בשוק. כאמור, מדובר במהפכה שהתרחשה בשנה האחרונה, בה ישראל החלה לצמצם את הפער באופן ניכר מול אירופה, שכבר מזמן משתמשת בטכנולוגיות הללו. נכון לחודש פברואר האחרון, 42 אחוזים ממסופי האשראי בישראל כוללים את טכנולוגיית ה-EMV, המאפשרת תשלומים עם הצ'יפ המובנה בכרטיס וכן ללא מגע.

mastercard. יח״צ,
מאסטרקארד משיקה בישראל את טכנולוגיית ה-Tap on Phone/יח״צ

"השימוש במזומן יפחת ואנחנו צופיים שישראל תהיה מהמדינות המובילות בעולם מבחינת אימוץ טכנולוגית התשלום ללא מגע תוך זמן לא רב הן בכרטיסים והן באמצעות ארנקים דיגיטליים ומכשירים לבישים", אמר עומר אונגר, מנכ"ל מאסטרקארד ישראל. עם השקת טכנולוגיית ה-Tap On Phone בישראל, כל עסק יוכל להשתמש במכשיר אנדרואיד עם תמיכה ב-NFC על מנת לחייב את הלקוחות, וזאת במקום הצורך בשימוש במסוף יעודי. בין הדוגמאות שהוזכרו באירוע, הטכנולוגיה צפויה לאפשר למלצרים לחייב את אמצעי התשלום ישירות מהשולחן או לאפשר גם לעובדים בחנויות בגדים לבצע חיוב בכל רחבי החנות, כך שלקוחות לא יאלצו להמתין בקופה. מדובר בפתרון משמעותי לבעלי עסקים קטנים שנמנעו מהבירוקרטיה והצורך ברכישת מסוף יעודי לסליקת אשראי.

תחום נוסף שהזכירו במאסטרקארד הינו התחבורה הציבורית, ובפרט על כך שנוכל בקרוב מאוד לשלם על הנסיעה באוטובוס, למשל, באמצעות מגע של כרטיס האשראי או הטלפון הנייד על גבי המסוף. עוד המהלך צפוי להגביר את השימוש בארנקים דיגיטליים כדוגמת ביט של בנק הפועלים ו-AnyPay של חברת ישראכרט, כשהתשתית בתמיכה באפל פיי, גוגל פיי וסמסונג פיי קיימת. עם זאת, טרם נמסר מתי שירותים אלה יחלו לעבוד בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully