וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט: תפתח מחזור שני של האקסלרטור AI for good

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 22:33

בשורה למיזמים חברתיים ישראלים: מיקרוסופט הודיעה כי תפתח מחזור שני של האקסלרטור AI for Good, ותעניק הטבות בשווי מיליוני דולרים לסטארטאפים ישראלים הפועלים בתחומי קיימות, נגישות ובריאות

בשורה למיזמים חברתיים ישראלים: מיקרוסופט הודיעה כי תפתח מחזור שני של האקסלרטור AI for Good, ותעניק הטבות בשווי מיליוני דולרים לסטארטאפים ישראלים הפועלים בתחומי קיימות, נגישות ובריאות. הסטארטאפים שיתקבלו לאקסלרטור של Microsoft for Startups, שנערך בשיתוף Tech For Good, יזכו להנחיה של מנטורים, בניית תוכניות עבודה, הנחיות לעבודה עם האו"ם ועם מדינות מתפתחות, חשיפה בכנס הגדול של מיקרוסופט בעולם (IGNITE), ובכנס של Tech For Good ועוד.

רז בכר, מנהל Microsoft for Startups בישראל: "בחרנו נושאים רלוונטיים מתמיד, שהקורונה הראתה כי אין לנו ברירה אלא לטפל בהם: החל מבניינים ירוקים ופתרונות לעבודה מרוחקת, וכלה בפתרונות לחקלאות ושרשרת אספקה ירוקה ונטולת סיכון לקורונה. אנו מסורים לקידום מיזמים ששואפים ליצור פתרונות חדשניים, ודווקא בתקופות מאתגרות - להסתגל, להשתפר, ולתרום לסביבתם. התוכנית משקפת את אמונתנו שההזדמנות הגדולה בבינה מלאכותית לא טמונה בכך שהיא תעצב את עתידנו - אלא בכך שאנו נעצב אותה לטובת העתיד שאנו שואפים לו".

האקסלרטור AI for Good יימשך חודשיים, החל ממאי 2021, ויעניק לסטארטאפים משאבים, ייעוץ ותמיכה אישית על מנת לקדם את השירותים והמוצרים שלהם אשר משלבים בינה מלאכותית, ועוסקים במציאת פתרונות בתחומי הבריאות, קיימות ונגישות, תוך שימת דגש על אתגרי העבודה מרחוק והתמודדות עם COVID (זיהוי, מניעה, וניהול אורח חיים ב"שגרה החדשה"). הסטארטאפים הנבחרים יזכו להדרכות של מומחים מהארץ ומהעולם: החל מהדרכה טכנית וכלה בפיתוח ושיווק עסקי, סדנאות, ימי עיון ומודולים ממוקדים בנושאים של AI, ומסגרות להשפעה חברתית. רשימת המנטורים מורכבת ממובילי התעשייה כגון גל חיות, שותף מנהל בקרן ברידג'ס ישראל, מוותיקי ההייטק בישראל ובעולם; הילה רום, אשת עסקים בכירה המתמחה בפיתוח עסקי; יודה דורון, שותף מנהל בקרן גרינפילד פרטנרס; ועוד מגוון מומחים.

הסטארטאפים המשתתפים בתוכנית יקבלו את סטטוס השותפות Co-sell, בו אנשי המכירות של מיקרוסופט משווקים את המוצר - דבר שמהווה עזרה משמעותית לסטארטאפים בתחילת דרכם. תוכנית ה-Co-sell יצרה בשנה שעברה למעלה ממיליארד דולר של הזדמנויות לסטארטאפים. החברים בתוכנית מדווחים כי עסקות Co-sell נסגרות כמעט פי 2 יותר מהר מעסקות אחרות, ומהירות היא גורם קריטי לחברה שחיה מהשקעה להשקעה. הסטארטאפים הנבחרים יזכו גם באפשרות לחיבורים עם תאגידים עולמיים, שמשמשים לקוחות של מיקרוסופט ושמים דגש מיוחד על התחומים הללו (למשל, קוקה קולה למשל בתחום טכנולוגיות המים, איקאה בטכנולוגיות איכות סביבה, סטארבאקס בטכנולוגיות לנגישות במקום העבודה ועוד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully