וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם לייזר שמציג את האבק על הרצפה: דייסון השיקה את ה-V15

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 11:56

חולי ניקיון? כנראה שזה שואב החלומות או הסיוט החדש שלכם. דייסון קפצה מה-V11 ישר ל-V15 והשיקה שואב עם יכולות חדשות הכוללות לייזר להצגת האבק הנמצא על הרצפה. לישראל הוא יגיע בקיץ הקרוב

מ-V11 דייסון קפצה ל-V15: דייסון הכריזה על ה-V15 Detect, שואב הדגל של החברה שכולל לראשונה לייזר לזיהוי אבק שיראה כמה הרצפה מלוכלכת. לפי התמונות של Dyson, הלייזר החדש עשוי לגרום למשתמשים לתחושת אשמה או חרדה של כמה מלוכלכת רצפת המטבח. בניגוד לשאר שואבי האבק הכוללים תאורה, השואב החדש עם הלייזר יציג למשתמשים את מה שהם באמת שואבים. הדגם החדש מחליף את ה-V11, והוא כולל מסך LCD המאפשר בחירת מצב שאיבה וצפייה בכמה סוללה נותרה בשואב.

דייסון v15. יח״צ,
הסיוט או החלום של חולי הניקיון/יח״צ

התוספת הגדולה מלבד הלייזר, היא חיישן פיזו אקוסטי הכולל גם מעבד חדש, שעוקב אחר כניסת האוויר, וקובע את גודל וכמות האבק שעוברים בתוך השואב. המידע מועבר למסך, כך שניתן גם לקבל מושג על מה שואבים. מעבר לכך, המידע מועבר גם למנוע הראשי, מה שעשוי להגביר את הכוח והיניקה אם החיישן מגלה ריכוז גבוה של חלקיקי אבק או פסולת.

דייסון v15. יח״צ,
ה-V15: כולל לייזר המציג את האבק על הרצפה/יח״צ

השואב החדש הוא חלק מסדרת השואבים החדש של דייסון שזמינה החל מהיום בעולם. היא כוללת את ה-Dyson Outsize לניקוי מקומות גדולים ואת ה-Omni-Glide המסוגל להגיע לכל פינה בבית, ומציע יכולות ניגוב. סדרת השואבים החדשה של דייסון זמינה לרכישה כבר בעולם, כשהמחיר נותר זהה ועומד על 699.99 דולר בארה"ב (לפני מע"מ מקומי). אל ישראל הוא צפוי להגיע במהלך הקיץ הקרוב, כשמחירו טרם נקבע, אך צפוי להיות זהה לשל ה-V11.

  • עוד באותו נושא:
  • דייסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully