וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנט וסער, דרושים לי פראיירים חדשים": הרשת מגיבה לנאום ראש הממשלה

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 20:32

אחרי שסער הצהיר כי לא ישב תחת נתניהו, ואילו בנט הצהיר כי "יעשה לטובת המדינה", ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה הערב ליו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער וקרא להם להרכיב עימו ממשלה. ברשת לא איחרו להגיב, ואספנו את התגובות הטובות ביותר

ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה הערב (רביעי) ליו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער וקרא להם להרכיב עימו ממשלה. "בואו נשים את המשקעים האישיים מאחורינו, נקים ממשלת ימין יציבה", אמר נתניהו בהצהרה לתקשורת, לראשונה מאז ליל הבחירות וברקע המאמצים להרכבת ממשלה.

"הפעם העם אמר את דברו באופן מובהק", אמר נתניהו בפתח דבריו. "הציבור נתן למפלגות הימין רוב ברור של 65 מנדטים, זה מאפשר להקים ממשלת ימין יציבה, שתכהן לאורך שנים ותוביל את ישראל להישגים כבירים נוספים לטובת כל אזרחי ישראל, אפשר להקים אותה מיד".

ראש הממשלה הוסיף כי "כל ממשלה אחרת שתוקם, ולא ממשלת ימין, תהיה ממשלת שמאל בלתי יציבה שתוקם באופן ברור בניגוד ברור ומובהק לאידיאולוגיה של הרוב העצום שהצביע לליכוד ולימין. ממשלה כזו, עם הניגודים הפנימיים בתוכה, עשויה להרוס את כל ההישגים שהשגנו בשנים האחרונות והיא תיפול מהר מאוד". ברשת לא התאפקו, ואספנו את התגובות הטובות ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully