וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקפי מציאות רבודה ו-iOS 15: ההכרזות הצפויות של אפל

אבי דוד, The Verifier

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 9:13

גרסה חדשה למערכת ההפעלה של האייפונים, האייפדים והמחשבים, ואולי גם משקפי מציאות רבודה: אפל תקיים את כנס המפתחים השנתי במהלך חודש יוני, ובמהלכו היא אולי תכריז על משקפי מציאות רבודה שיטרפו את הקלפים

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

חברת אפל (Apple) הודיעה כי היא תערוך את כנס המפתחים השנתי על פי המסורת ה-WWDC 2021 ב-7 ביוני. כאשר הכנס יהיה גם השנה באופן מקוון וללא קהל וזאת בשל וירוס הקורונה. הענקית מקופרטינו לא מתכוונת לוותר על אחד האירועים המרכזיים שלה, הוא גם תמיד נערך באמצע השנה מה שמאפשר לחברה עצמה ולמפתחים להתכונן ולהתאים את האפליקציות ולפתח כלים חדשים באמצעות האפשרויות החדשות שנפתחות עבורם על ידי אפל.

כנס המפתחים השנתי ה-WWDC גם השנה יערך באופן מקוון, מה שיאפשר לאפל להקליט את ההכרזות לפני ולהציג לנו את כל הפרטים והחידושים במערכות ההפעלה שלה, כאשר כבר נמצאו עדויות לגרסאות הבאות:

אפל WWDC 2021. יח״צ,
התמונה שהצליחה לעשות רעש/יח״צ
  • מערכת ההפעלה iOS 15 למכשירי האייפון והאייפוד טאץ'
  • מערכת ההפעלה iPadOS 15 למכשירי האייפד
  • מערכת ההפעלה tvOS 15 לסטרימר האפל טיוי 4, 4K
  • מערכת ההפעלה watchOS 8 לשעוני האפל ווטש
  • מערכת ההפעלה macOS 12 למחשבי המק

על פי התמונה שפרסמה, בה נראה דמות של אישה מעוצבת כאימוג'י, כשעליה משקפיים ועל העדשות משתקפים אייקונים ממסך המחשב שפתוח מולה. התמונה "החזירה לחיים" את השמועה שאפל עובדת על משקפי מציאות רבודה, בדומה ל-Google Glass שנחלו כישלון. על פי האנליסט מינג צ'וי קו, אפל מפתחת את משקפיי המציאות רבודה ומדומה מזה שנים, וכי הם צפויים להיות מושקים בשנה הבאה, במחיר של 1,000 דולר.

מלבד הצגת מערכות ההפעלה החדשות, אפל כמובן תציג חידושים לשירותים השונים ולאפליקציות של החברה ואף תציג מספר חידושים בתחום התוכנה. ולא רק תוכנה, אפל תציג את הדור הבא של מעבד האפל סיליקון ה-M2 וכנראה גם מוצרים חדשים.

הכתבה פורסמה לראשונה ב-The Verifier

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully